صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

چرا مخبر در انتخابات
ثبت‌نام نکرد؟
 خبر اول اینکه، سخنگوی دولت در مسجد انصارالحسین علیه‌السلام تهران در پاسخ به سؤال یکی از حضار مبنی بر چرایی عدم ورود دکتر مخبر در عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این تصمیم شخصی افراد است که با توجه به وضعیت خود و شرایط و ضوابط ریاست جمهوری، در عرصه انتخابات وارد شوند یا خیر. به هر حال آقای مخبر به این جمع‌بندی نرسیدند که در انتخابات ثبت‌نام کنند.
بهادری جهرمی تأکید کرد: آقای مخبر بر این نکته نیز توجه داشت که اگر وارد رقابت انتخاباتی شود، شاید نتواند در این مدت و تا زمان استقرار رئیس‌جمهور جدید مسئولیت امور دولت را به نحو احسن انجام دهد و ورود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانتدار شهید رئیسی بگیرد.

عصبانیت ضدانقلاب
از مواضع پزشکیان در دانشگاه
 دست آخر اینکه،  موضع‌گیری مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری علیه طیف تندرو اصلاح‌طلبان عصبانیت جریان ضدایرانی را در پی داشته است. پس از آنکه مسعود پزشکیان در جریان حضور در دانشگاه تهران، در مقابل اهانت به رهبر انقلاب موضع‌گیری کرده و خود را ذوب در رهبری دانست، افراد و رسانه‌های ضدانقلاب به موضع‌گیری او واکنش نشان دادند.
علی افشاری، در گفت‌و‌گو با اینترنشنال گفت: مسعود پزشکیان همواره تابع نهاد ولایت فقیه بوده است. او، جلیلی، قالیباف و سایر نامزدها، همه نسخه‌های مختلفی از یک رویکرد هستند.
جمشید برزگر نیز در گفت‌و‌گویی با این شبکه تروریستی، اظهارات در دفاع از رهبر انقلاب را عاملی بر ناامیدی اصلاح‌طلبان از وی عنوان کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی