رقابت کاری دو نمایشگاه‌دار با قتل پایان یافت

گروه حوادث:  پلیس در تعقیب سه برادر نمایشگاه‌دار است که در تیراندازی مرگبار مردی را به قتل رسانده و دو نفر را روانه بیمارستان کرده اند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اواسط خرداد امسال، خبر تیراندازی مرگباری مقابل نمایشگاه خودرو در جنوب تهران به تیم جنایی اعلام شد. با گزارش این خبر تحقیقات آغاز شد و با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که دو مرد زخمی نیز در همان حوالی روی زمین افتاده بودند.
دو مرد زخمی به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند. در ادامه تحقیقات یکی از شاهدان درگیری گفت: مقتول به همراه برادرش به تازگی نمایشگاه خودرو تأسیس کرده بود، اما قاتل و برادرانش  مدت‌هاست در اینجا نمایشگاه خودرو دارند، آنها مدعی بودند که نمایشگاه جدید باعث می شود کار و کاسبی‌شان با مشکل مواجه شود. بعد از آن هم دوبار باهم بر سر رقابت کاری و جذب مشتری دعوایشان شده بود تا اینکه همان روز عامل جنایت و برادرهایش با خواهرزاده مقتول درگیر شدند و او را با چاقو زدند.
او ادامه داد: وقتی مقتول و برادرش با اطلاع از این موضوع راهی نمایشگاه متهم شدند باهم دعوایشان شد. متهم  با اسلحه  وینچسترشروع به تیراندازی کرد. در این میان یکی از برادرها کشته شد و دو نفر دیگر که یکی رهگذر بود مجروح شدند.
 به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری متهم  و دو برادرش که در این تیراندازی مرگبار نقش داشتند از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی