صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

دستگیری عاملان حمله به یک مجتمع تجاری در شهرک غرب

گروه حوادث/ چند پسر جوان که با قمه به افراد حاضر در یک مجتمع تجاری حمله و رعب و وحشت ایجاد کرده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
 سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح این ماجرا گفت:‌ چند شب پیش حدود ساعت 23، یک جوان ۲۱ ساله قمه به دست همراه با دو دوست دیگر خود به مجتمع تجاری گلستان در شهرک غرب حمله کرده و با بیان الفاظ رکیک، باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شدند. پلیس امنیت با اطلاع از موضوع بلافاصله رسیدگی به این ماجرا را در دستورکار خود قرار داد و سرانجام با دستور قضایی، این متهم قمه به دست روز دوشنبه دستگیر و برای بازسازی صحنه به مجتمع تجاری گلستان برده شد.
معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به سوابق متهم دستگیرشده، گفت: این متهم سابقه‌دار است و پیش از این نیز هشت بار به جرم درگیری، چاقوکشی و مشارکت در نزاع دسته‌جمعی دستگیر شده بود دو همدست دیگر این فرد که ۱۸ و ۱۹ ساله بودند نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
متهم در پاسخ به این پرسش که علت این اقدامات چه بوده است، گفت: یکی از دوستانم با فردی دعوایش شده و قرار بود آن شب ما هم برویم دعوا، ما می‌خواستیم خودمان را بین همسن‌وسال‌هایمان گنده نشان دهیم، به همین دلیل این کارها را انجام دادیم تا از ما بترسند.
وی مدعی شد درگیری را از ۱۵ سالگی آغاز کرده و تاکنون چندبار به زندان نیز افتاده است. این متهم در بازسازی صحنه گفت که پشیمان است و دیگر این اعمال مجرمانه را تکرار نمی‌کند.
در پایان بازسازی صحنه جرم، مردم و کسبه این مجتمع تجاری از پلیس برای دستگیری این اراذل و اوباش تشکر و قدردانی کردند.
جستجو
آرشیو تاریخی