بازدید معاون اداره بهداشت مکه از بیمارستان هلال‌احمر ایران در عربستان

معاون اداره بهداشت مکه و هیأت همراه از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در عربستان بازدید و از ارائه خدمات به زائران و حجاج قدردانی کرد.
به گزارش مهر، معاون صحه مکه و هیأت همراه از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در عربستان بازدید و از ارائه خدمات به زائران و حجاج قدردانی کرد.
معاون صحه مکه مکرمه ضمن قدردانی از ارائه خدمات و ابراز رضایت از موقعیت مکانی بیمارستان هلال‌احمر ایران در شهر مکه مکرمه، گفت: افزایش ظرفیت‌ها و تجهیزات این بیمارستان که نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است، مایه خرسندی است. وی در ادامه افزود: در خصوص همکاری‌های لازم در زمینه بهره‌مندی از بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی عربستان، قول مساعد خواهیم داد که این مراکز با تمام تجهیزات در اختیار مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ایران قرار گیرد.
همچنین در نشستی در حاشیه این بازدید، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ضمن قدردانی از تمامی همکاری‌های مشترک با مرکز صحه مکه مکرمه و ارائه گزارش از روند ارائه خدمات به حجاج، در خصوص صدور مجوزهای ورود دارو و تجهیزات به کشور عربستان در سال‌های آینده رایزنی و توافقات لازم را انجام داد.

جستجو
آرشیو تاریخی