زن جوان جسد مقتول را در باغچه دفن کرد

گروه حوادث/زن تبعه خارجی که مردی جوان را به قتل رسانده و جسدش را در باغچه دفن کرده بود دستگیر شد.
 سرهنگ سید علی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی‌سمنان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام ناپدید شدن مردی ۳۰ ساله و تبعه افغانستان که ساکن شهرستان دماوند استان تهران بود در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد آخرین بار این فرد در اطراف بخش ایوانکی گرمسار تردد داشته و بر این اساس، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به صورت تخصصی نسبت به واکاوی موضوع اقدامات خود را آغاز کردند.
 وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند فرد ناپدید شده با خانمی‌که او هم تبعه خارجی است، در ایوانکی به صورت تلفنی در تماس بوده و خودروی متعلق به او نیز چند شب گذشته به علت ایجاد مزاحمت ناشی از به صدا درآمدن دزدگیرش توسط گشت کلانتری به پارکینگ منتقل شده بود.
 وی با بیان اینکه مأموران از سرنخ‌های به دست آمده یقین پیداکردند که فرد گم شده با آن خانم ارتباط داشته است، اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی‌های لازم به بازرسی منزل زن جوان پرداختند و متوجه شدند وی با جمع کردن وسایل خود قصد خروج از کشور دارد که بلافاصله زن جوان را دستگیر کردند. پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی، سرانجام متهم به قتل مرد ۳۰ ساله با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد. قاتل در اعتراف خود گفت که در یک خانه مستخدم بوده و دور از چشم صاحبخانه و در غیاب آنها جسد مقتول را در باغچه حیاط همان خانه‌ای که در آن مستخدم بوده، دفن کرده است.
 جانشین فرمانده انتظامی‌سمنان خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم، اقدامات لازم قانونی انجام و قاتل با دستور قضایی روانه زندان شد.
جستجو
آرشیو تاریخی