صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

حوادث جهان

کشف محموله بزرگ کوکائین
در امریکا
 گارد ساحلی ایالات متحده بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم کوکائین به ارزش بیش از ۶۳ میلیون دلار را در دو رهگیری جداگانه قایق‌های قاچاق موادمخدر در دریای کارائیب در شمال ونزوئلا کشف و ضبط کرده است.
به گزارش بی‌بی سی، طی حادثه‌ای، کشتی «گارد ساحلی هلندی کارائیب» که در یک درگیری شرکت داشت به سوی قایق قاچاقچیان تیراندازی کرد. این قایق در این حادثه آتش گرفت و غرق شد.سه قاچاقچی نیز در دریا ناپدید شدند. کوکائین ضبط شده در بندر اِوِرگلِیدز در فلوریدا تخلیه شده است.
 
 انفجار فروشگاه لوازم خانگی
 در رومانی
 انفجار در یک فروشگاه زنجیره‌ای لوازم خانگی در بوتوسانی، رومانی، باعث زخمی شدن ۱۵ نفر از جمله یک کودک شد. از مجروحان، سه نفر به بیمارستان‌های دیگر منتقل شدند و چهار نفر در اورژانس بوتوسانی بستری شدند که دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و دو نفر در بخش جراحی پلاستیک بودند.
انفجار در هنگام تعمیر و نگهداری شبکه گاز که توسط یک شرکت خارجی دارای مجوز انجام شده بود، رخ داد. سازمان آتش‌نشانی اعلام کرد که علت دقیق این انفجار هنوز مشخص نیست.
 
 سقوط هواپیمای کوچک
 در ایالت کلرادو
 چهار نفر در سانحه سقوط یک هواپیمای کوچک در ایالت کلرادوی ایالات متحده مجروح شدند. این هواپیمای کوچک مسافربری در شهر آروادا، شهری واقع در حدود ۱۴ کیلومتری شهر دنور، مرکز این ایالت، سقوط کرد.
آتش‌نشانی منطقه آروادا و چندین آژانس به اورژانس هوانوردی کمک کردند و خدمه بلافاصله برای اطفای حریق اعزام شدند و چهار قربانی به بیمارستان محلی منتقل شدند.
اداره پلیس آروادا همچنین در حساب X تأیید کرد که دو بزرگسال و دو نوجوان به دلیل جراحت به بیمارستان‌های محلی منتقل شده‌اند.
شاهدان گفتند که همسایگان به بیرون کشیدن افراد از هواپیما کمک کردند. هیأت ایمنی حمل و نقل ملی ایالات متحده گفت که در حال بررسی علت سقوط یک هواپیمای بیچ ۳۵ در نزدیکی آروادا، کلرادو است.
جستجو
آرشیو تاریخی