صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

پایان فرار 2 هفته ای زن متهم به قتل

گروه حوادث/  زن جوان که در معالی‌آباد شیراز مردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت:  سوم خرداد امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی‌آباد) شیراز به پلیس اعلام شد و بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان عینی مطلع شدند که زنی جوان با مردی 35ساله درگیر شده  و وی را با سلاح سرد به‌شدت مجروح کرده است که  مرد به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید به قتل رسیده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستانش تماس گرفته  و آنها زمینه فرار وی را مهیا کرده‌اند، افزود: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند. مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی  به مخفیگاه وی در یکی از محلات شیراز اعزام و موفق شدند زن 36ساله را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص 3 نفر از دوستان متهم که در فراری دادن وی نقش مؤثر داشته‌اند نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه همه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی