خبر

شروع تمرینات استقلال از  تیرماه
تمرینات استقلال طبق صحبت‌های نکونام با مسئولان باشگاه از اواسط تیر شروع می‌شود. آبی‌های پایتخت که کار خود را در لیگ بیست و سوم با نایب قهرمانی به پایان رساندند، حالا طبق اعلام باشگاه طی روزهای دهم تا پانزدهم کار خود را برای لیگ بیست و چهارم شروع خواهند کرد. همچنین از آنجایی که لیگ امسال زودتر از موعد مقرر شروع خواهد شد، باشگاه به بازیکنان خارجی خود اعلام کرده است که سر وقت در تمرینات حاضر باشند.
 

رضایت قلعه‌نویی از جلالی
عملکرد ابوالفضل جلالی در بازی مقابل هنگ‌ کنگ به چشم قلعه‌نویی آمد و سرمربی تیم ملی از این بازیکن راضی است. جلالی که بعد از جام جهانی و رفتن کی‌روش به تیم ملی دعوت نشده بود، با 10 پاس گل بعد از ریکاردو آلوز پرتغالی در رده دوم بهترین پاسور لیگ برتر قرار گرفت؛ اتفاقی که قلعه‌نویی را مجاب کرد تا او بعد از یک سال و هفت ماه دوری، مجدد به ترکیب تیم ملی برگردد. حالا گویا قلعه‌نویی از عملکرد جلالی مقابل هنگ کنگ رضایت داشته و قصد دارد از او در ترکیب بازی مقابل ازبکستان هم استفاده کند.
 

استقلال، امتیازآورترین نایب قهرمان
استقلال فصل بیست و سوم لیگ برتر را با 67 امتیاز به پایان رساند. استقلالی‌ها این فصل هرچه برای قهرمانی تلاش کردند به در بسته خوردند و با 1 امتیاز اختلاف، ضمن نایب قهرمانی رکورد جدیدی از خود به جای گذاشتند؛ آنها با 67 امتیاز بیشترین امتیاز یک تیم رده دومی در تاریخ لیگ برتر را ثبت کردند تا از این نظر رکورد جدیدی از خود به یادگار بگذارند. این آماری است که حتی برخی قهرمان‌ها نیز به آن نرسیده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی