به خاطر یک پست اینستاگرامی

احضار رحمتی به کمیته اخلاق

کیانوش رحمتی که جزو مربیان بی‌حاشیه و کم حرف نیمکت استقلال محسوب می‌شود اخیراً توسط کمیته اخلاق برای ارائه پاره‌ای از توضیحات فرا خوانده شده است. رحمتی باید دوشنبه هفته آتی در کمیته اخلاق پیرامون پست اخیر اینستاگرامی خود توضیحاتی به مسئولان مربوطه بدهد و از خود دفاع کند. رحمتی نسبت به مسائل داوری و جامی که در اختیار باشگاه رقیب قرار گرفت، واکنش نشان داده که از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این واکنش مصداق جرم است. حالا باید دید رحمتی چه دفاعیاتی را مطرح خواهد کرد و آیا از سوی کمیته اخلاق با جریمه مواجه خواهد شد یا اینکه چون این مربی سوابقی نداشته ماجرا با یک تذکر ساده به پایان خواهد رسید.


تأییدیه فیفا رسید
پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شد
باشگاه استقلال موفق شده مطالبات سانتاکلارا پرتغال را تهیه کرده و از طریق یک بانک قطری کار‌های مربوط به نقل و انتقال پول را به صورت کاملاً قانونی انجام بدهد ولی متأسفانه تأییدیه دریافت این پول از طرف پرتغالی‌ها نیامد و به همین خاطر طی یک ماه گذشته به طور جدی این مسأله دنبال شد که چهارشنبه هفته جاری فیفا با ابلاغ یک نامه رسمی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران، بسته شدن پرونده سانتاکلارا و به تبع آن بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را اعلام کرد. این نامه در اختیار باشگاه استقلال و مقامات مسئول در فدراسیون فوتبال قرار دارد و معنی آن این است که حتی اگر همین الان باشگاه استقلال بخواهد بازیکن جدیدی را وارد لیست خود بکند از نظر حقوقی هیچ منعی وجود ندارد.
 

باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال:
آقای تاج باید VAR بیاوری
باشگاه استقلال رسماً از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال خواسته برای فصل بعد از کمک داور ویدئویی استفاده شود. تاج گفته: «اعتراض به اشتباه‌های داوران را از همان هفته نخست فریاد کردیم و کسی نشنید. شاید اگر VAR در لیگ ما هم مثل خیلی دیگر کشورها از سال‌ها پیش آمده بود، نیازی نبود این همه صدای شکسته در گلو باشیم.» توقع آن است که مهدی تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال که این سال‌ها تمام تلاش فردی و سازمانی خود را برای اعتلای فوتبال کشور به کار گرفته کمک داور ویدیویی را میهمان لیگ بعد کند. قطعاً حضور VAR در لیگ آتی تأثیر جریان ناسالم را در نتایج تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی