صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

خبر

تعداد دقیق بلیت‌ها مشخص شد
مهدی نصیبی مدیر ورزشگاه آزادی در خصوص میزان بلیت به فروش رفته برای بازی دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در فاصله 8 ساعت مانده به این بازی، گفت: ظرفیت سکوهای آزادی کامل شده و چیزی حدود ۳۰ هزار و ۵۹۶ بلیت برای تماشاگران این بازی فروخته شده و تعدادی بلیت نیز برای سهمیه باشگاه‌ها و دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.


اوسمار مهاجم بلندزن می‌خواهد
یکی از خواسته‌های اصلی اوسمار در نقل و انتقالات تابستانی جذب مهاجم بلند قامت با خصوصیات خوب سرزنی است که البته قابلیت دوندگی و شم گلزنی بالایی داشته باشد. او در بین گزینه‌های داخلی شهریار مغانلو را مدنظر دارد و یکی، دو گزینه خارجی هموطنش را هم در لیست خود گذاشته است. البته باشگاه پرسپولیس مشتاق به جذب علی علیپور است که البته هم سهمیه بزرگسال سرخپوشان را پر خواهد کرد و هم اینکه طبق قوانین سازمان لیگ سهمیه خارجی به‌حساب می‌آید. مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند جذب علیپور کمبودهای تیم‌شان در خط حمله را رفع خواهد کرد اما اوسمار دنبال مهاجم خارجی یا شهریار مغانلو است.


شاید مهاجم قرضی پرسپولیس برنگردد
شاید مهاجم قرضی پرسپولیس که در فصل اخیر برای تراکتور بازی کرد به جمع سرخ‌ها باز نگردد چرا که ظاهراً اوسمار این بازیکن را نمی‌خواهد. عبدی حدود دو سه هفته قبل به دلیل مصدومیت کهنه‌ای که داشت تصمیم گرفت پای خود را جراحی کند ولی برای ابتدای فصل آینده آماده خواهد بود. قرارداد قرضی این بازیکن با تراکتور تمام شده و او از حالا بازیکن پرسپولیس است و این باشگاه و سرمربی تیم برای او تصمیم خواهند گرفت. با توجه به درخشش عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس و علاقه زیاد اوسمار به او، شاید جا برای مهدی عبدی تنگ باشد هر چند این مربی هنوز درباره عبدی اظهار نظری نکرده است.


تمرینات استقلال چند روز تعطیل است؟
تمرینات استقلال بعد از پایان لیگ برتر تعطیل خواهد شد اما با توجه به اینکه سازمان لیگ قصد دارد بازی‌های لیگ برتر در فصل جدید را به سرعت آغاز کند و زمان کمی بین پایان لیگ بیست و سوم و شروع لیگ بیست و چهارم وجود دارد، احتمالاً تمرینات استقلال دو هفته تعطیل شود و بعد از آن از بازیکنان خواسته شود به تمرینات مراجعه کنند.
البته اینکه چه کسی سرمربی استقلال باشد نیز اهمیت دارد و باید دید بعد از پایان لیگ برتر مسئولان باشگاه استقلال فارغ از اینکه نکونام جام می‌آورد یا نمی‌آورد، زمان تعطیلی را چگونه مشخص خواهند کرد.


اعتراض به عملکرد چند بازیکن لیگ برتری
باشگاه استقلال روی عملکرد برخی بازیکنان مشکوک است و به همین دلیل نامه‌ای به کمیته صیانت ارسال کرده است. درهمین راستا فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نامه‌ای را به کارگروه صیانت از سلامت مسابقات لیگ برتر ارسال کرد.
در این نامه سمیعی درباره عملکرد برخی بازیکنان یک تیم لیگ برتری در هفته‌های اخیر هشدار و آن را مشکوک دانست. سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از این کارگروه خواست، عملکرد بازیکنان مورد نظر به طور دقیق و ویژه در هفته پایانی لیگ برتر مورد رصد قرار گرفته شود چرا که آنها ممکن است در سرنوشت قهرمانی یک تیم نقشی داشته باشند.


دلخوری نکونام از استوری مجیدی
یک روز مانده به بازی استقلال مقابل پیکان، فرهاد مجیدی اقدام به انتشار یک استوری کرد که انتقاد بسیاری از پیشکسوتان استقلال را به دنبال داشت. اطرافیان نکونام او را در جریان انتشار این استوری قرار دادند و آقای سرمربی نیز از این موضوع دلخور شد. ممکن است نکونام بعداز پایان فصل تصمیم بگیرد درباره این استراتژی اظهاراتی انجام دهد که باید دید او چنین خواهد کرد یا خیر. مجیدی در استوری خود به قهرمانی‌اش با استقلال اشاره کرده و در کنار آن نیز انتقادات پیشکسوتان را قرار داده است. هرچند که مجیدی یک بار استقلال را قهرمان کرد اما همه دیدند که او بعد از 3 فصل پی‌درپی که در این باشگاه جای مربیان متعدد را گرفت، توانست به این عنوان برسد و نکونام در اولین فصل سرمربیگری خود در استقلال به سر می‌برد.


 استقلال بدون سرپرست فصل را تمام کرد
یکی از موارد بسیار عجیب در استقلال فصل بیست و سوم تزلزل جایگاه سرپرست در این باشگاه بود؛ از زمانی که سامره به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد، تا وقتی که فردی به نام خواجه‌گیری در این مسئولیت قرار گرفت و درنهایت مسئولیت به حجازی سپرده شد که این چهره هم نتوانست مجوز بگیرد، استقلال پی‌درپی در این پست تغییرات را تجربه کرد. این مشکلات سبب شده مدیران استقلال برای فصل بعد به فکر یک گزینه ایده‌آل و مطمئن باشند تا مشکلی برای این باشگاه به وجود نیاید.

جستجو
آرشیو تاریخی