هفته سی و دوم لیگ آزادگان

خیبر در تدارک جشن قهرمانی فرار بزرگ چادرملو

 بعد از نتایجی که در هفته‌های گذشته رقم خورد و به‌خصوص3 -صفر برنده شدن فجر مقابل استقلال ملاثانی با رأی کمیته انضباطی، اهمیت بازی چادرملو با شیرازی‌ها که در فاصله یک امتیازی هم قرار داشتند، به اوج حساسیتش رسید.
در نیمه اول بازی آنها توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. اما در 30 دقیقه پایانی شاگردان سعید اخباری جریان بازی را کاملاً در اختیار گرفتند. چادرملو در دقیقه 63 با ارسال یک ضربه ایستگاهی توسط محمودآبادی و ضربه سر علی طاهران روی تیرک دوم به گل اول مسابقه رسید. شش دقیقه بعد دوباره چادرملو از آشفتگی فجر پس از دریافت گل اول نهایت استفاده را برد و علی یحیی‌زاده روی یک پاس عمقی موفق شد با یک ضربه پای راست دقیق برای دومین مرتبه دروازه تیم حریف را فرو بریزد.
در آخرین ثانیه‌های وقت اضافی، باز هم یزدی‌ها به گل رسیدند تا خیال‌شان از پیروزی بزرگ و شش امتیازی راحت شود. امیرحسین خدامرادی موفق شد روی ریباند شوت هم‌تیمی خود گل سوم را هم با یک بغل پا وارد دروازه فجر کند. یزدی‌ها در دو هفته پایانی با دو تیم انتهای جدول روبه‌رو می‌شوند.
خیبر خرم‌آباد هم مقابل استقلال آبی‌پوشان ملاثانی جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و در نهایت پیروزی 6-2 را به نام خود ثبت کرد. شاگردان رضا مهاجری با این نتیجه فاصله‌شان با چادرملو اردکان به عدد چهار رسیده و حالا برای برگزاری جشن قهرمانی و صعود به لیگ برتر آماده می‌شوند. آنها هفته آینده میزبان آریو اسلامشهر خواهند بود.
اما در انتهای جدول با نتایجی که به دست آمد، تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده همچنان نامشخص است. داماش در حالی که با گل حسین ابراهیمی از حریفش پیش بود، با پنالتی تیم نفت‌وگاز بازی به تساوی کشید و رو به پایان بود تا اینکه داور، بازیکن تیم میهمان را در ثانیه‌های پایانی اخراج و یک ضربه پنالتی هم به نفع میزبان اعلام کرد. داماشی‌ها آماده برگزاری جشن بقا بودند که ضربه عماد میرجوان به بیرون رفت و افسوس و حسرت برای آنها ماند. خوشه طلایی هم با پیروزی خارج از خانه مقابل مس سونگون امیدهایش برای بقا در لیگ زنده ماند.
تساوی دریا بابل با شهر راز شیراز و شکست شاهین بندرعامری مقابل آریو اسلامشهر و شکست سنگین شهرداری آستارا در خانه مس شهربابک باعث شده تا پنج تیم انتهای جدول همچنان در بیم و امید باقی بمانند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی