صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

ایرنا- سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل در جدیدترین گزارش خود از رشد قابل توجه ورود گردشگران خارجی به ایران در سال ۲۰۲۳ خبر داده است. بر اساس آمار این نهاد بین‌المللی ورود گردشگران خارجی به ایران در سال ۲۰۲۳ با رشد ۴۳ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شده است. در این سال ۵.۹ میلیون گردشگر خارجی از ایران دیدن کرده‌اند.

ایلنا- علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:  تغییر اقلیم طبق برنامه هفتم ۱۵ درصد این برنامه به صورت مستقیم به سازمان حفاظت محیط زیست مربوط است و در این بحث از ظرفیت انجمن‌ها استفاده کردیم که بسیاری از کمیته‌ها و کارگروه‌ها در این حوزه مشارکت کردند.

ایمنا - بهنام فتحی، مدیر موزه شهرداری اردبیل گفت: در شانزدهمین آیین انتخاب موزه‌های برتر کشور که توسط کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) در چهار گروه موزه‌های دولتی بزرگ، متوسط، کوچک و موزه‌های خصوصی خانه هنرمندان، که در تهران برگزار شد، موزه شهرداری در رتبه نخست این رقابت‌ها ایستاد.

ایرنا - سید حسن فراهانی، رئیس اداره پارک‌های ملی خجیر و سرخه حصار از نجات و رهاسازی یک رأس قوچ وحشی در پارک ملی سرخه حصار خبر داد و گفت: این حیوان پس از انجام مراحل درمانی و بهبود در زیستگاه‌های طبیعی پارک ملی سرخه حصار رهاسازی شد.

میراث آریا- ابوطالب قاسمی، مدیرکل مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: دوره‌های آموزشی فعالان گردشگری سلامت با هدف توانمندسازی و به‌روزرسانی نحوه فعالیت در این حوزه برای اجرا به ادارات کل استان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

جستجو
آرشیو تاریخی