صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

ایرنا

   بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط زیست سمنان گفت: زایش‌ گورخرهای تک سم علف‌خوار در پارک ملی کویر گرمسار نویدبخش شکسته‌شدن کد انقراض این گونه ارزشمند و رسیدن به جمعیت پایدار ۵۰ رأسی است.

 

برنا

   علی سالاروند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از تکمیل و راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز آزمایشگاه و پایش غرب کشور در استان خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم اعتبارات اداره‌ کل حفاظت محیط زیست لرستان در سطح ملی ۹۵ درصد و در سطح استانی ۳۸۳ درصد افزایش یافت که این افزایش اعتبارات منتج به ایجاد زیرساخت‌های مهم محیط زیستی در استان شده است. این از دستاوردهای دولت سیزدهم بعد از ۱۲ سال است. از مجموع ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح، بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال آن در دولت شهید سیدابراهیم رئیسی تخصیص یافت.

 

ایسنا

   محمدهادی کاظمی، رئیس اداره محیط زیست خرمدره گفت: انسداد مسیر حرکت آب منجر به جلوگیری از حرکت ماهی‌ها به سمت بالادست رودخانه منتهی به سد شویر، برای تخم‌ریزی می‌شود که خسارت‌های جبران‌ناپذیری به‌دنبال دارد. ماهی‌های آب‌های شیرین برای تخم‌ریزی در سدها و رودخانه‌ها اقدام به حرکت به سمت بالادست می‌کنند.

 

صدا و سیما

   احمد تجری، مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، تعداد ۶۳۶ بسته سرمایه‌گذاری کشور به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در راستای جذب حداکثری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تدوین شد. هدف از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری، شناسایی ظرفیت‌های گردشگری موجود، بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران واجد شرایط و همچنین تسریع و تسهیل در فرایند‌های سرمایه‌گذاری است.

جستجو
آرشیو تاریخی