صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و دو - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و دو - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

گزارش وخبر

شهرداری گرگان و سوپرلیگ غرب آسیا
هند دومین حریف ایران
 تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در دومین مسابقه مرحله نهایی سوپرلیگ غرب آسیا به مصاف نماینده هند می‌رود. این رقابت‌ها از دیروز با حضور 8 تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی   شروع و تا ۱۲ خردادماه  به میزبانی دوحه قطر برگزار می‌شود. شاگردان مصطفی هاشمی که نایب‌قهرمانی وابا را یدک می کشند در گروه B با الکویت، کاظمیه کویت و تامیل نادوی هند همگروه شده‌اند. اما در گروه اول هم  تیم الریاضی(قهرمان وابا)، ساجس لبنان، منامه بحرین و آستانای قزاقستان قرار دارند. تیم شهرداری گرگان این‌بار با ترکیب کامل عازم شده است. ترکیبی از مهره‌های ملی‌پوش ایرانی و دو بازیکن امریکایی تراز اول به نام ویل چری و دایموند استون؛ بازیکنان امتیازآوری  که می توانند برای هر تیمی خطرناک باشند. شهرداری گرگان به عنوان نماینده برتر ایران دراین رقابت‌ها حاضر شده، بعدازاولین بازی مقابل الکاظمیه کویت امروز در دومین بازی ازساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به مصاف تامیل نادو هند می رود و سه‌شنبه 8 خرداد هم در سومین بازی  از ساعت ۲۱:۳۰ با کویت کلاب دیدار می‌کند. دو تیم فینالیست به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود می‌کنند. رقابت‌هایی که  26 خرداد به میزبانی دبی امارات برگزار می‌‌شود.
 

اولین برد تایسون ایرانی برای المپیک
میثم قشلاقی ملی‌پوش وزن 80 کیلوگرم بوکس، اولین مبارزه در رینگ انتخابی المپیک را با پیروزی پشت سر گذاشت.
در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک پاریس که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، دیروز بوکسور خوب کشورمان مقابل حریف کره‌ای‌اش به برتری رسید و به دور دوم صعود کرد.
او بعد از این برد در دور دوم باید مقابل برنده مبارزه بوکسورهای عربستان و دانمارک قرار بگیرد. همچنین امروز تیم ملی دو نماینده در رینگ تایلند خواهد داشت؛ علی حبیبی‌نژاد در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم در دور اول با جوناس‌ از نامیبیا مبارزه می‌کند و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم،  مقابل حسن‌ کعبی‌ از عربستان به روی رینگ خواهند ر فت.

جستجو
آرشیو تاریخی