روی خط خبر

آغاز فیلمبرداری «اسکار» در تهران

فیلم کوتاه «اسکار» به نویسندگی و کارگردانی علی اصغری و تهیه کنندگی سید مهدی قائم مقام پس از گذراندن مراحل پیش تولید در تهران کلید خورد.
امیر کربلایی‌زاده، پریسا علیزاده، صبا خراسانی، رضا سخایی‌فرد و ندا حسینی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. در خلاصه داستان «اسکار» آمده است: من باید تو این فیلم بازی کنم چون این فیلم زندگی منو نجات میده!

 

رونمایی از
گریم هاشم‌پور در «مسخ نرگس»

همزمان با اکران فیلم سینمایی «مسخ نرگس» به کارگردانی حامد علیزاده و تهیه کنندگی سعید
شرفی‌کیا در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی، نخستین عکس از جمشید هاشم پور در این فیلم رونمایی شد.
جمشید هاشم پور در این فیلم در نقش «ناخدا» ظاهر شده که همزمان به «لنج سازی» به عنوان یکی از کهن‌ترین میراث تمدنی جنوب اشتغال دارد. بهناز جعفری، پدرام شریفی، مجید نوروزی و تعدادی از هنرمندان بوشهری در کنار دو بازیگر از کشور اسپانیا در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

 

افتتاح سینما
مهر مادر در دزفول

رضا میرکریمی در حاشیه مراسم افتتاح سینما مهرمادر دزفول و تقدیر از هادی مقدم‌دوست و یوسف منصوری، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عطرآلود» گفت: «از بچه‌های جوان و خوشفکر حوزه هنری که روی توسعه زیرساخت‌های سینمایی کشور کار می‌کنند تشکر می‌کنم.
امیدوارم در بستر تولیدات فرهنگی نیز شاهد تنوع بیشتری باشیم.» در پایان این مراسم فیلم سینمایی «عطرآلود» برای مردم شهر دزفول به نمایش درآمد. پردیس سینمایی مهرمادر دزفول دارای ۵ سالن سینمایی و ۴۸۰ صندلی است./ صبا

 

«من یک پایین شهری‌ام»
در بازار نشر

«من یک پایین شهری‌ام» نوشته اسماعیل امینی که مجموعه‌ای از روایت‌های زندگی و مردم پایین شهر تهران است، منتشر شد.
کتاب «پایین شهری‌ها» نگاهی است از نزدیک به انسان و به رنج‌ و شادی و سخت و آسانِ گذران روزگارانی در همین نزدیکی‌ها و در میان همین مردمی که با ما زندگی می‌کنند./ ایسنا

جستجو
آرشیو تاریخی