صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و شش - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و شش - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۵

بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی در «ایران‌هلث» ۱۴۰۳

امین‌رضا خالقیان
دبیر بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌هلث»

 بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی
در «ایران‌هلث» ۱۴۰۳
نمایشگاه «ایران‌هلث» به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادها در حوزه تجهیزات و خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی در منطقه که سالانه تعداد زیادی از شرکت‌های توانمند در آن حضور دارند، فرصتی مغتنم برای شرکت‌های فعال داخلی و بین‌المللی است. در این صنعت، دستاوردها و محصولات آنها در معرض بازدیدکننده‌ها، متخصصان و دست اندرکاران این صنعت قرار می‌گیرد و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و جهت‌گیری این رشد، صنعت فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی آن را هدایت می‌کند. در این نمایشگاه دو هزار مترمربع فضای نمایشگاهی از ۲۳ هزار مترمربع نمایشگاه، برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده است و امسال با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد رشد ۳۲ درصدی حضور شرکت‌های حوزه سلامت در «ایران‌هلث» ۱۴۰۳ هستیم به طوری که بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آخرین و جدیدترین محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند و بیش از ۱۰۰ میهمان خارجی در قالب تورهای تخصصی از ۱۰ کشور به عنوان بازدید‌کننده حضور دارند. ناگفته نماند امسال، سالن اختصاصی برای شرکت‌های نوپا و شتاب دهنده‌های تخصصی در این حوزه برپا شده است.
از دیگر رویدادهای این نمایشگاه می‌توان به برگزاری ۶۰ نشست که در آنها دستاوردهای حوزه سلامت و فناوری‌های این حوزه به متقاضیان ارائه خواهد شد، اشاره کرد. همچنین سه نهاد دولتی اداره کل تجهیزات پزشکی، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و وزارت صمت با برپایی میز خدمت پاسخگوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه هستند.
با توجه به اینکه برگزاری نمایشگاه «ایران‌هلث» به مدت ۳ سال به پارک فناوری پردیس واگذار شده است، پیش ثبت‌نام نمایشگاه سال آینده نیز در نمایشگاه «ایران‌هلث» ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی