مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند‌سازی صنعت شد


با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی
رهبر معظم انقلاب به عنوان «سال جهش تولید با مشارکت مردم» و ضرورت اهمیت ویژه رشد و توسعه صنعت، انجمن علمی مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز، در ۲۵ اردیبهشت‌ماه دومین کنگره بین‌المللی توسعه و توانمندسازی صنعت با موضوع نقش رویکردهای فناورانه و هوشمندسازی در جهش تولید را در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار کرد. به گزارش روابط‌ عمومی و بین‌الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در دومین کنگره بین‌المللی توسعه و توانمند‌سازی صنعت با اشاره به اینکه هدفگذاری ما این است که این هلدینگ تا سال ۱۴۰۵ در جمع ۵۰۰ شرکت برتر دنیا قرار گیرد، افزود: برای رشد و توسعه و رسیدن به چشم‌انداز‌های مدنظر باید تأمین مالی هوشمندانه تعریف کنیم.  دکتر محسن قدیری، با اشاره به تعریف ۴۶۰ پروژه با ۶.۲ میلیارد یورو اعتبار، افزود: در دنیای کنونی برای اینکه از رقبا عقب نمانیم، باید فناوری داشته باشیم. تحریم هستیم و فناوری به ما نمی‌فروشند، ولی خوشبختانه در هلدینگ پترو پالایش اصفهان از سال قبل تاکنون ۱۰۰ میلیون یورو تجهیزات خریداری کردیم.
وی با اشاره به اینکه هر شرکتی یادگیرنده سریع‌تری داشته باشد می‌تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد و از رقبای خود پیشی بگیرد، افزود: ما در این زمینه تلاش کرده‌ایم تا برای پیوستن به جمع ۵۰۰ شرکت برتر دنیا تأمین لیسانس و استاندارد دنیا و دانش فنی را داشته باشیم، ما با بررسی آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در سطح شرکت‌ها به بررسی ابعاد موضوع می‌پردازیم و از این روش مسائل را حل کنیم. البته مدیریت، مهم‌ترین و تکمیل‌کننده همه بخش‌های این مثلث است که مجموعاً می‌توانیم به رشد ۸ درصد و مقوله‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری است، دست یابیم و به شعار نامگذاری شده سال «جهش تولید با مشارکت مردم» دست پیدا کنیم. دکتر قدیری، با اشاره به راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در پترو پالایش اصفهان که موفق به راه‌اندازی ایرلاین شده است، افزود: برای پالایشگاه اصفهان در حال ایجاد خط آهن هستیم تا بخش ریلی را راه‌اندازی کنیم و با توجه به اینکه کشورهای هدف صادراتی را مدنظر داریم از طریق خط آهن فرآورده‌های نفتی را به اسکله دریایی برای صادرات انتقال می‌دهیم.
حائز اهمیت است که در این همایش همچنین محمد ده‌بیدیان، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل و مهندس نظری، مدیر برنامه‌ریزی هلدینگ پترو پالایش اصفهان حضور داشتند و لوح و تندیس این همایش به معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان اهداء شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی