گزارش

در جریان سفر استانی دولت به مازندران هشدار داده شد
عزل در انتظار مدیران ناکارآمد

همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران، شماری از وزیران کابینه و معاونان رئیس جمهور در سفر به شهرهای مختلف استان ضمن بازدید از طرح‌های در دست اجرا، برخی پروژه‌های اقتصادی و عمرانی را نیز به بهره‌برداری رساندند.
وزرای اقتصاد، آموزش و پرورش، بهداشت، کشور، راه و شهرسازی، صنعت، جهاد کشاورزی، علوم ، میراث فرهنگی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان محیط زیست و معاون اجرایی رئیس جمهور از جمله مسئولانی بودند که سید ابراهیم رئیسی را در دومین سفر استانی به مازندران همراهی کردند.

پیشنهاد برکناری ۱۰ مدیرکل‌ ناکارآمد
در مازندران
معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری مازندران  با اشاره به بررسی‌های انجام شده در دستگاه‌های اجرایی و حوزه‌های نظارتی رئیس جمهور، گفت: طبق ارزیابی‌های پیش از سفر استانی رئیس جمهور به مازندران، برکناری ۱۰ مدیر ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است تا جای خودشان را به مدیران تازه‌نفس بدهند تا بتوانیم برای حوزه‌های اجرایی این استان گام بلندی در مسیر خدمت به مردم برداریم.
محسن منصوری با اشاره به تزریق بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به بخش‌های گوناگون از ابتدای دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به مازندران ۱۱۷ مصوبه را با اعتبار بیش از ۱۵۷ هزار میلیارد ریال پیشنهاد دادیم که امیدواریم با ورود این اعتبارات به مازندران، اتفاقات خوبی را در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی شاهد باشیم.

تخصیص اعتبار
برای پروژه‌های راه، مسکن و سلامت
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز با اعلام تأمین  ۴۰۶ هکتار زمین شهری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار شدن جوانان در مازندران  از آغازعملیات اجرایی ساخت ۲۲ هزار واحد مسکونی در جریان این سفر خبر داد و  گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی دولت به مازندران، ۹ هزار و ۵۴۰ خانه در این استان به متقاضیان واگذار می‌شود.
احمد وحیدی وزیر کشور هم دربازدید از چالوس، تنکابن و رامسر با اعلام در نظر گرفته شدن اعتبار 12 هزار میلیارد ریالی برای تکمیل طرح تعریض محور کندوان، بر ضرورت تأمین اعتبار برای تکمیل عملیات ساخت بزرگراه قزوین- الموت- تنکابن تأکید کرد.
همچنین اختصاص  ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مرکز درمان ناباروری بابل و تخصیص پنج هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان آموزشی ساری در این سفر از جمله مواردی بود که از سوی بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت انجام و اعلام شد.
عباس علی‌آبادی وزیر صمت نیز ضمن بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی،  یکی از اولویت‌های مهم دولت در سال جاری را گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال  عنوان کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی