رئیس جمهور در اجتماع باشکوه مردم ساری:

دست افراد فاسد را از دست‌اندازی به اموال عمومی قطع می‌کنیم

رئیس جمهور در سفر دو روزه خود به مازندران، با مردم دو شهر این استان دیدار کرد. سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه در اجتماع باشکوه مردم ساری حضور یافت و دیدار با مردم غرب استان و حضور در اجتماع باشکوه مردم نوشهر نیز روز گذشته برگزار شد. رئیس جمهور در ساری، با اشاره به اینکه در دور اول سفرها برای نیازهای شناسایی شده استان تصمیمات خوبی اتخاذ و بر اساس آنها اقدامات خوبی انجام شده است، احیای 395 واحد تولیدی، آبگیری 5 هزار هکتار از تالاب میانکاله و افزایش 1700 مگاواتی تولید برق را در 3 نیروگاه استان از جمله اقدامات دولت در راستای توسعه استان عنوان کرد.
وی با اشاره به در دست احداث بودن 8 هزار و 300 واحد مسکونی در استان مازندران، تصریح کرد: یکی از نکات مهم در مازندران حفاظت از منابع طبیعی، مراتع و جنگل‌هاست تا مورد دست‌اندازی سوداگران و زمین‌خواران قرار نگیرد. باید با قاطعیت با سودجویان در این زمینه برخورد شده و دست متعدیان به طبیعت و منابع طبیعی قطع شود. رئیس جمهور با بیان اینکه امروز میان همه بخش‌های کشور برای برخورد قاطع با سوداگران و سودجویان اجماع وجود دارد، گفت: همه اجماع دارند که از حقوق مردم در این زمینه به طور جدی دفاع و صیانت کنند.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز در کشور برای مبارزه قاطع با فساد و کژی‌ها اجماع وجود دارد و پیام این اجماع برای مردم امید و برای متخلفان و مفسدان تهدید است. وی اظهار کرد: امروز هم در کشور مصمم هستیم که دست افراد فاسد را از دست‌اندازی به اموال عمومی قطع کرده و اجازه ندهیم که سازمان‌ها و روابط اداری ما به روابط ناسالم و ارتباطات متقلبانه و متخلفانه آلوده شود.
وی با اشاره به توانمندی استان مازندران در زمینه تولید مواد غذایی اعم از برنج و مواد غذایی لبنی تصریح کرد: سیاست دولت جلوگیری از واردات بی‌رویه و استفاده از تولیدات داخلی است. رئیسی افزود: در دولت مردمی معتقدیم هیچ مشکل و مسأله‌ای در کشور وجود ندارد که راه‌حل نداشته باشد، اگر دیروز کسانی بودند که حل مسائل را به خارج از مرزها گره می‌زدند، ما می‌گوییم حل مسائل کشور به دست مردان و زنان توانای همین کشور رقم خواهد خورد چرا که بیگانگان گرهی از مشکلات هیچ کشور و ملتی باز نکرده‌اند.

اختصاص 4 هزار میلیارد تومان برای توسعه راه‌ها
رئیس جمهور جمعه گذشته هم در اجتماع باشکوه مردم نوشهر گفت: دولت همان‌طور که در سفر اول خود 3 هزار میلیارد تومان برای توسعه جاده‌های مواصلاتی استان مازندران تخصیص داد، در این سفر نیز 4 هزار میلیارد تومان دیگر برای این منظور تخصیص داده است. رئیسی همچنین به قفل شدن تعیین تکلیف شهرک صنعتی نوشهر از دهه 70 اشاره کرد و گفت: به‌دلیل تعارضات محیط زیستی، مردم از دهه 70 منتظر تعیین تکلیف این شهرک صنعتی بودند که این قفل باز شد و ان‌شاءالله تعداد زیادی کارگاه و واحد تولیدی در این شهرک فعال شده و حداقل هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی