برای آمدن به مادرید باید روی اخلاق خود کار کنی

کیلیان امباپه، ستارهٔ فرانسوی فوتبال جهان، به‌تازگی در صفحه شخصی خودش با انتشار کلیپی از پاری‌سن‌ژرمن خداحافظی و اعلام کرده که پس از7 سال می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند.
حالا چشم فوتبال جهان به رئال‌مادرید است؛ مادریدی‌ها چندین سال است که رؤیای جذب کیلیان امباپه را در سر می‌پرورانند؛ اما هر سال به‌نوعی این انتقال منتفی می‌شود.
این در حالی است که وقتی دو سال پیش، امباپه به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست راهی سانتیاگو برنابئو شود، تصمیم گرفت قراردادش را با پی اس جی تمدید کند و این اقدام ستارهٔ فرانسوی باعث رنجش فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید شد. در آن مقطع پرز در مصاحبه‌ای گفت: «امباپه اکنون همان فردی نیست که بخواهم برای رئال به خدمت بگیرم و برای پیوستن به این تیم باید در رفتارش تغییر ایجاد کند.»
این اظهارنظر پرز مربوط به دو سال پیش است اما حالا محتمل‌ترین مقصد ستاره جوان فوتبال فرانسه، رئال‌مادرید است؛ هرچند سکوت فلورنتینو پرز درباره او همچنان ادامه دارد! حال باید منتظر ماند و دید آیا تغییرات مد نظر پرز در امباپه ایجاد شده و این بازیکن به مادرید خواهد آمد یا اینکه بازهم کیلیان دقیقه نود عشق دوران کودکی‌اش را قال می‌گذارد.

امباپه: به برخورد سرد هواداران عادت کرده‌ام
پس از پایان لیگ یک فرانسه، مراسم برترین‌های این لیگ برگزار شد و امباپه به عنوان بهترین بازیکن فصل رقابت‌ها انتخاب شد. او در این فصل موفق شد ۲۷ بار برای پاری‌سن‌ژرمن گلزنی کند و به عنوان آقای گلی نیز برسد. امباپه پس از دریافت این جایزه گفت: «از تمامی افراد باشگاه تشکر می‌کنم. بدون کمک آنها نمی‌توانستم به این جایگاه دست پیدا کنم. همیشه تلاش کردم که برای فرانسه افتخارآفرینی کنم. از تیم‌های موناکو و پاری‌سن‌ژرمن نیز تشکر می‌کنم. یک سفر طولانی را در لیگ فرانسه داشتم و خوشحال هستم که یک فصل از زندگی حرفه‌ای من به پایان خودش رسیده است. پدرم از من می‌خواست قبل از رفتن، در لیگ‌یک فرانسه تاریخ‌سازی کنم. اکنون من با سری بالا اینجا را ترک می‌کنم.»
امباپه در رابطه با احتمال حضورش در المپیک فرانسه گفت: «من تنها در این موضوع تصمیم نمی‌گیرم و باشگاه نیز باید موافقت کند. هر اتفاقی رخ دهد من خوشحال خواهم بود.» وی درباره رفتار سرد هواداران پاریس در آخرین حضورش در پارک دوپرنس گفت: «من به این شرایط عادت کرده‌ام و چیزی من را غافلگیر نمی‌کند.» امباپه در رابطه با مقصد بعدی خود نیز گفت: «در حال حاضر وقت آن نیست که درباره این قضیه حرف بزنم. هر چیزی زمان خاص خود را دارد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی