صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و دو - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و دو - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

فرح در چه شرایطی برای سگ مجری منوتو گریست؟
 خبر اول اینکه، براساس ویدئویی که مجری شبکه تعطیل‌شده منوتو منتشر کرده، فرح پهلوی، همسر فراری شاه مخلوع ایران در تماسی با این مجری بدنام، مرگ سگ او را تسلیت گفته و ضمن غمخواری و همدردی با وی، برای او آرزوی صبر کرد. این تصاویر در حالی منتشر شد که تاکنون حدود 14 هزار کودک و خردسال تنها در چند ماه گذشته از سوی اسرائیل به بدترین شکل ممکن کشته و به خاک و خون کشیده شدند اما سلطنت‌طلب‌ها و فرح پهلوی که آن را شهبانو می‌خوانند، نه تنها این جنایات را محکوم نکرده و ابراز ناراحتی نکردند بلکه در حمایت از این نسل‌کشی‌ها، با برپایی راهپیمایی‌ و تولید محتوا در فضای مجازی، به حمایت از صهیونیست‌ها ادامه دادند.

فرار حامی آشوب‌ها از ایران
 دست آخر اینکه،  محمد رسول‌اف که در سال‌های اخیر به دلیل حمایت از جریان ضدانقلاب و فتنه سال 88، ممنوع‌الخروج بود، به صورت غیرقانونی از کشور فرار کرد. هفته گذشته بود که رسول اف به دلیل تبلیغ و فعالیت علیه نظام اسلامی به هشت سال زندان محکوم شد.
او در متنی که پس از فرار از کشور منتشر کرد، از افرادی که در خروج قاچاقی‌اش از مرزهای زمینی کشور به او کمک کرده‌اند نیز قدردانی کرد.
حمایت از فتنه 88، حمایت از آشوب‌های 1401 و فعالیت تبلیغی علیه کشور و نیروهای نظامی کشور از جمله اقداماتی است که محمد رسول اف در چند سال اخیر انجام داده است. به همین دلیل نیز این فیلمساز فراری، همواره مورد حمایت جریان رسانه‌ای و چهره‌های وابسته به ضدانقلاب خارج‌نشین بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی