صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و دو - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و دو - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

صاعقه جان مرد دزفولی را گرفت

گروه حوادث/  این روزها با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور و وقوع رعد و برق و بارش و باد و طوفان در بیشتر استان‌ها شاهد حوادث گاه مرگبار ناشی از این رخدادهای طبیعی هستیم. از جمله اینکه روز گذشته یک مرد ۴۲ ساله در شهر میانرود دزفول، جان خود را بر اثر برخورد صاعقه از دست داد.
رضا معمارزاده، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول در این باره گفت:  حدود ساعت ۱۲:۲۰ ظهر دوشنبه گزارشی مبنی بر مصدومیت مردی ۴۲ ساله بر اثر برخورد صاعقه در مزارع اطراف شهر میانرود دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان اعلام شد. پس از انتقال مصدوم به بیمارستان توسط آمبولانس و انجام عملیات احیا در حین انتقال و باوجود تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی و همچنین کادر پزشکی و پرستاری مستقر در بیمارستان بزرگ دزفول، مرد ۴۲ ساله، جان خود را از دست داد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دزفول، برخورد صاعقه را حادثه‌ای نادر اما بشدت خطرناک عنوان کرد و افزود: اگر در فضای باز هستید، به جای ایستادن زیر درختان بلند یا در نزدیکی اشیای فلزی، به مکان‌های دیگر با امنیت بیشتر مانند خودرو یا ساختمان مراجعه کنید و در مناطقی با فعالیت صاعقه بیشتر، همیشه آماده باشید و از کار با تلفن همراه خودداری کنید.

جستجو
آرشیو تاریخی