خبر

سه بازیکن استقلال در خطر محرومیت
استقلال بازی سختی مقابل فولاد خوزستان دارد. در این بازی دشوار چند بازیکن به دلیل محرومیت غایب هستند و در عین حال برخی بازیکنان نیز اگر از داور کارت بگیرند، بازی بعد را از دست خواهند داد. محمدی، جلالی، مرادمند و حامدی‌فر در صورت دریافت کارت زرد در بازی امروز، بازی مقابل نساجی را از دست خواهند داد. جواد نکونام البته درباره اینکه بازیکنان فوق با چه سبکی مقابل فولاد بازی کنند که در بازی بعد محروم نباشند توصیه آن چنانی نکرده است. نکونام بیشتر به فکر کسب امتیاز کامل بازی با فولاد است و اگر هم یکی ازاین بازیکنان برای بازی بعد غایب باشد سرمربی استقلال به فکر راه چاره خواهد افتاد.


پاداش اوسمار به بازیکنان
 با توجه به فاصله طولانی بین بازی پرسپولیس مقابل هوادار و دیدار هفته بیست و هشتم این تیم مقابل استقلال خوزستان که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد اوسمار به بازیکنانش دو روز استراحت داد. در واقع فاصله 10 روزه بازی قبلی تا بازی بعد منجر به این شد تا اوسمار چنین پاداشی را برای بازیکنانش در نظر بگیرد.
البته طبیعتاً در این دو روز بازیکنان قادر به مسافرت خارجی نیستند اما اوستون اورونوف به کشورش سفر کرد. به هر حال بعد از چند بازی فشرده اعضای تیم از این فرصت برای استراحت و ریکاوری ذهنی قبل از سه فینال پایانی استفاده خواهند کرد.


آلوز در لیست ورودی آبی‌ها
 آلوز، یکی از بهترین پاسورهای لیگ برتر از همین حالا مورد توجه تیم‌های بزرگ است. زنوزی، مالک تراکتور قصد دارد این بازیکن را تحت هر شرایطی در تیمش نگه دارد اما شنیده می‌شود از همین حالا باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن است. در عین حال مطالبه‌هایی در فضای مجازی از سوی هواداران استقلال شده تا این بازیکن به خدمت گرفته شود که باید دید مدیران باشگاه استقلال آیا قادر به جذب این بازیکن خواهند بود یا خیر؟! آلوز در موقعیت‌سازی یکی از بهترین‌های لیگ است و داشتن چنین بازیکنی برای هر تیمی یک موهبت بزرگ محسوب می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی