خبر

حامدی‌فر محروم شد اما بازی می‌کند
 کمیته انضباطی روز گذشته حکم خود را در خصوص مربی و بازیکن استقلال صادر کرد، بر اساس این حکم امید حامدی‌فر یک جلسه  محروم(تعلیقی) و دویست میلیون تومان جریمه و مهدی هاشمی‌نسب دو جلسه محروم(قطعی) و صد میلیون تومان جریمه نقدی شدند.  امید حامدی‌فر که به واسطه درگیری بعد از بازی با ذوب‌آهن با مهرداد رضایی هافبک این تیم بسیار مورد توجه قرار گرفت، در جلسه کمیته انضباطی حضور یافت و توضیحات خود را در خصوص این ماجرا ارائه کرد. هافبک استقلالی‌ها بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی طی مصاحبه‌ای از مهرداد رضایی هافبک ذوب‌آهن هم عذرخواهی کرد و پشیمانی خود بابت رفتارش را نشان داد. بعد از توضیحات حامدی‌فر و درحالی که قرار نبود قبل از بازی با فولاد حکمی در خصوص خاطیان بازی استقلال و ذوب صادر شود، اما احکام انضباطی روز گذشته منتشر شد و براساس آن، بازیکن استقلال برای حضور در بازی با  فولاد مشکلی ندارد، چون محرومیت آنها تعلیقی است. این‌طور که گفته می‌شود امید حامدی‌فر برای بازی با فولاد جزو ترکیب اصلی نکونام است و با توجه به محرومیت چشمی و حردانی این بار با تغییر ترکیب استقلال نکونام قصد دارد از این هافبک دفاعی استفاده کند.


پاداش قهرمانی استقلال ویژه است
بازیکنان استقلال از این موضوع مهم اطلاع یافته‌اند که اگر قهرمان لیگ شوند پاداش نقدی قابل توجهی به حساب آنها واریز خواهد شد. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس برای 5 هفته پایانی لیگ برتر برای هر برد تیمش مبلغ 70 میلیون تومان هدیه انگیزشی درنظر گرفته است و استقلالی‌ها نیز پا را فراتر گذاشته‌اند و برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر مبلغ قابل توجهی را تعیین کرده‌اند. گفته می‌شود مبلغ پاداش قهرمانی استقلال چیزی حدود 200 تا 300 میلیون تومان تعیین شده که البته مدیران استقلال درصدد تأمین اعتبارات لازم هستند تا به وعده خود در این راستا عمل کنند.


مدعیان و نامزدهای سقوط، نگران ذوب‌آهن
تقابل ذوب‌آهن با تیم‌های پایین و بالای جدول رده‌بندی این روزها حسابی حرف و حدیث به وجود آورده است. ذوبی‌ها ابتدا به نساجی مازندران پایین جدولی بازی را واگذار کردند و در تقابل با استقلال صدرنشین هم نتوانستند به امتیازی دست پیدا کنند. حالا ذوب‌آهن باید در شرایطی به مصاف دیگر تیم پایین جدولی یعنی پیکان برود که بازیکنان این تیم قصد ندارند در تمرینات قبل از بازی با پیکان شرکت کنند و مشکلات مالی شاگردان ربیعی را به اعتصاب واداشته است. در این بین حالا خیلی از تیم‌ها نگران وضعیت ذوب‌آهن هستند. تیمی که می‌تواند در نتایج آینده لیگ برتر تأثیر زیادی داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی