صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و هشت - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و هشت - ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۴

«یاران خدا» علیه وسوسه‌های شیطان

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در بازدید از رزمایش نیروهای مسلح یمن فاش کرد که انصارالله پیشنهادات وسوسه‌کننده‌ بسیاری برای توقف حمایت از غزه را رد کرده؛ زیرا این تصمیم با دین و ارزش‌های بنیادین آنها در تضاد بوده است.
به گزارش شبکه المسیره، مهدی المشاط در جریان شرکت در این رزمایش، گفت: مردم یمن به همراه رهبری خود، تا آزادی کل کشور و نیز تا رفع محاصره و ظلم تحمیل شده بر مردم غزه به نبرد خود ادامه خواهند داد.
المشاط خاطرنشان کرد که توانمندی‌های پیشرفته نظامی کشورش به لطف خداوند و تصمیمات حکیمانه رهبر انقلاب یمن محقق شده است. وی تصریح کرد که یمنی‌ها می‌دانند یمن در گذشته چه جایگاهی داشت، اما به لطف رهبری شجاع و خردمند، چه پیشرفت‌هایی کرده است.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن ضمن هشدار نسبت به تهدیدات امریکایی‌ها علیه این کشور، فاش کرد که یمنی‌ها پیشنهادهای وسوسه‌کننده زیادی برای توقف حمایت از غزه دریافت می‌کنند، اما آنها آن پیشنهادات را رد می‌کنند؛ چراکه این تصمیم، با دین، ارزش‌ها و اصول آنها در تضاد است.
وی تصریح کرد: هرچند دشمن در رویارویی نظامی شکست خورده، اما روی سیاست‌های دیگر شرط‌ بندی می‌کند و برادران در نهادهای دولتی باید این را متوجه باشند.
مهدی المشاط  در پایان سخنان خود تأکید کرد، یمنی‌ها به‌عنوان سدی غیرقابل نفوذ و خنثی‌کننده همه توطئه‌ها علیه یمن، خواهند ایستاد.
نیروهای مسلح یمن روز سه‌شنبه رزمایشی در چهارچوب آمادگی برای مرحله چهارم توسعه میدان عملیات «فتح موعود و جهاد مقدس» در حمایت از مردم غزه و آرمان فلسطین با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار کردند.
مقامات ارشد کشوری شرکت‌کننده در افتتاحیه این رزمایش تأکید کردند که یمنی‌ها در همه میدان‌ها برای پیروزی در این نبرد شرافتمندانه و مقابله با ائتلاف متجاوز امریکایی-اسرائیلی به غزه و یمن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی