صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و هفت - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و هفت - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

حوادث جهان

  اعتراف به قتل 4 زن در کانادا
قاتل زنجیره‌ای کانادایی به قتل چهار زن بومی اعتراف کرد.  جرمی اسکیبیکی، متهم به چهار فقره قتل درجه یک است و جسد حداقل دو قربانی را در محل دفن زباله رها کرده است.این قاتل زنجیره‌ای در کانادا به قتل چهار زن بومی اعتراف کرده است، در حالی که وکلایش استدلال می‌کنند که او دارای اختلال روانی است و به خاطر همین از نظر کیفری مسئول این جنایات نیست.وی متهم است ربکا کونتویس، مورگان هریس، مارسدس میران و یک زن ناشناس را به قتل رسانده است. او به همه اتهامات خود اقرار کرده است و قرار بود این هفته محاکمه شود.
 
مادری پسر معلول خود را خوراک تمساح کرد
مادری کودک معلول خود را جلوی تمساح‌ها انداخت تا عجیب‌ترین قتل را رقم بزند.
به گزارش «تایمز هند»، مادری پسر شش ساله معلولش را به رودخانه پر از تمساح پرتاب کرد و باعث مرگ او شد. به گزارش پلیس محلی، جراحات عمیقی ناشی از دندان‌های تمساح بر بدن بی‌جان او دیده شده است.بنا بر این گزارش، مادر این کودک بار‌ها از پدر بچه‌اش خواسته بود او را دور بیندازد. این زوج همچنین یک پسر دو ساله دیگر دارند و گفته می‌شود که بار‌ها به خاطر نقص گفتاری پسر بزرگترشان با هم دعوا می‌کردند.یک افسر پلیس به رسانه‌های محلی گفت که این زن و شوهر هر دو بازداشت شده‌اند.
 
ملی‌پوش فوتبال مالزی قربانی اسید‌پاشی شد
فیصل حلیم بازیکن تیم ملی فوتبال مالزی یکشنبه هفته جاری در منطقه پتالینگ جایا در حومه شهر کوالالامپور پایتخت مالزی هدف اسیدپاشی واقع شد.
به گزارش استریت‌تایمز؛ فیصل حلیم ۲۶ ساله در نتیجه این حمله از ناحیه گردن، شانه، دستان و سینه دچار سوختگی درجه چهار شده است. در ارتباط با این حادثه پلیس مالزی تاکنون دو مظنون را دستگیر کرده است.این حادثه در حالی رخ داده که چند روز قبل نیز دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال مالزی، اخیار رشید در منزل خود در شرق استان ترنگانو از سوی دو سارق مورد حمله قرار گرفت و با یک میله آهنی به او ضرباتی وارد شد.
جستجو
آرشیو تاریخی