صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و شش - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۸

ایران در ایران

راه ۸۰۰ روستای استان خوزستان
سال گذشته آسفالت شد
استاندار خوزستان در جلسه مشترک هیأت دولت با استانداران سراسر کشور اظهار داشت: راه‌های ۷۰۰ الی ۸۰۰ روستا در استان خوزستان به صورت کامل آسفالت شده‌ است که رضایتمندی صددرصدی مردم روستا را به همراه داشته است.
علی‌اکبر حسینی افزود: مساعدت بیشتر قرارگاه امام حسن(ع) و واحد پتروشیمی در این استان شرایط را بخصوص در زمینه آلایندگی‌ها بهتر خواهد کرد.

صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری
در خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی در جلسه مشترک هیأت دولت با استانداران سراسر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲، یک هزارو ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در استان خراسان رضوی صادر شده است.
یعقوبعلی نظری افزود: ۵۳ پروژه تا پایان دولت سیزدهم با اعتباری حدود ۹۷ همت به اتمام خواهد رسید.

مسیر هموار ساخت مسکن در زنجان
استاندار زنجان در جلسه مشترک هیأت دولت با استانداران سراسر کشور با بیان اینکه مسیر ساخت مسکن در استان هموارتر شده و مشکل بانکی نداریم، تصریح کرد: زنجان به‌عنوان استان پیشرو در ساخت مسکن، مشکلات بانکی در زمینه افزایش سقف وام، کاهش درصد و کاهش اقساط  ندارد.
گفتنی است نخستین جلسه مشترک هیأت دولت با استانداران سراسر کشور روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه به ریاست سید ابراهیم رئیسی در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شده بود که این نشست فرصتی بود تا استانداران سراسر کشور مهمترین مسائل، چالش‌ها و عملکرد خود را در حضور رئیس دولت سیزدهم مطرح کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی