صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

تراکتور صفر - استقلال صفر

توقف سر بزنگاه

 یکی از دو دیدار حساس و تعیین‌کننده هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز برگزار شد. شاگردان نکونام در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در ادامه فصل، در شرایطی به مصاف تراکتور رفتند که می‌دانستند نتیجه نگرفتن در این بازی یعنی باختن قافیه به حریف دیرینه خود! در سمت مقابل نیز تراکتوری حضور داشت که پس از تغییرات در کادرفنی و حضور حمید مطهری روی نیمکت این تیم، در پی بازگشت به روند خوب خود بود اما آن قدر حساسیت کار برای طرفین زیاد بود که روی کیفیت بازی اثر مستقیم گذاشت و بیننده‌های تلویزیونی و تماشاگران حاضر در ورزشگاه بازی سرد و کسل‌کننده‌ای را تماشا کردند. نیمه دوم اما این تیم استقلال بود که بازی را هجومی آغاز کرد. در دقیقه50 مهرداد محمدی پس از آنکه شجاع خلیل‌زاده را به زیبایی دریبل کرد و او را از جریان بازی محو کرد، وارد محوطه جریمه شد که پس از برخورد با عارف آقاسی سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. دقیقه65 ارسال مهدی شیری به روی دروازه با ضربه سر امیرحسین حسین‌زاده همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. چهار دقیقه بعد یک بار دیگر مهرداد محمدی صاحب موقعیت گل شد. استقلال در گوشه محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک تماشایی مهرداد محمدی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
 می‌توان این‌طور گفت که تیم میزبان در 15 دقیقه آخر سوار بر بازی شد و استقلال را تحت فشار قرار داد. دقیقه 75 شوت زمینی و کم‌جان گوستاوو واگنین را خالدآبادی به خوبی مهار کرد. در دقیقه 80 تراکتور دو فرصت بسیار خوب گلزنی داشت. ابتدا شوت عبدی را مرادمند با تکل دیدنی دفع کرد و در ادامه حسین‌زاده نتوانست در دهانه دروازه از توپ ارسالی استفاده کند و خالدآبادی آن را مهار کرد. در دقیقه 90 امیرحسین حسین‌زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی ضربه او با برخورد به مدافعان استقلال برگشت داده شد. در روزی که استقلال شرایط خیلی مساعدی نداشت توانست یک امتیاز از تبریز به خانه ببرد، اما این نتیجه چیزی نبود که خواست هواداران باشد و استقلال سر بزنگاه متوقف شد.
 گفتنی است در سایر دیدارهای دیروز هوادار با نتیجه 2 -1 صنعت نفت را شکست داد و بازی مس رفسنجان و گل‌گهر با تساوی 1-1 به پایان رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی