در غیاب حسینی، سیلوا، یامگا، مهدی‌پور و سهرابیان

لشگر مصدومان روی دست نکونام

استقلال و تراکتور چهارشنبه شب در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت.
در این بازی استقلال سید حسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نخواهد داشت و باید با گلری خالدآبادی این بازی را پشت سر بگذارد؛ دروازه‌بانی که ابتدای لیگ امسال با کلی سروصدا راهی پایتخت شد تا پیراهن آبی استقلال را به تن کند سرانجام در هفته بیست و پنجم این فرصت را دارد تا در دروازه این تیم قرار بگیرد.
در خط دفاعی هم غیبت سه بازیکن استقلال (رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان و یامگا) باعث شده تا سلیمی و چشمی احتمالاً زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل بدهند.همچنین باید منتظر حضور ثابت حردانی در ترکیب استقلال باشیم. البته این معادلات در شرایطی است که به نظر می‌رسد مرادمند هم توانایی بازی کردن در این هفته را داشته باشد و می‌تواند از ابتدا در ترکیب استقلالی‌ها قرار بگیرد و اگر او شرایط بازی 90 دقیقه‌ای را داشته باشد، جواد نکونام از وجود این بازیکن در خط دفاع سود خواهد برد.
به هرحال استقلال در غیاب برخی عناصر اصلی خط دفاع و همچنین مصدومیت مهدی‌پور و در حالی که دروازه‌بان اول خود را در اختیار ندارد باید رخ در رخ تراکتور قرار بگیرد. باید دید مربیان آبی با چه تدابیری خط دفاع خود را در این میدان در کنار هم چیدمان خواهند کرد.
شرایط کنونی استقلال یادآور فصل قهرمانی این تیم با فرهاد مجیدی است که ناگهان یزدانی و مرادمند مصدوم شدند و استقلال سیلوا را خرید و فصل را با این مدافع ادامه داد.

جستجو
آرشیو تاریخی