قرارداد علیپور با ژیل ویسنته تمام شد

آقای گل در حوالی پرسپولیس

علی علیپور مهاجم تیم ژیل‌ویسنته در آخرین بازی ژیل‌ویسنته مقابل تیم اورکا ۶۰دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت؛ دیداری که در آن تیم ژیل‌ویسنته میزبان بود اما نتوانست در پایان نود دقیقه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو-دو برسد‌.
 علیپور در این بازی تلاش زیادی از خود نشان داد اما در پایان  او و همبازیانش بدون برد میدان را ترک کردند؛ بازی‌ای که در آن مالکیت توپ و بیشتر فرصت‌های گلزنی به تیم ژیل‌ویسنته اختصاص داشت‌.
 علیپور اما به روزهای پایانی حضور در این تیم نزدیک شده است. او به باشگاهش اعلام کرده، دو هفته دیگر به ایران بازمی‌گردد و آینده‌اش با این باشگاه پرتغالی روشن نیست. او به پایان قرارداد با ویسنته رسیده است.
 علیپور در همین راستا صحبت‌های کوتاهی داشته که حائز اهمیت است. او چنین گفته است: «بعد از انجام سه بازی دیگر فصل تمام شده و قرارداد من هم با تیم باشگاهی‌ام به پایان می‌رسد. به همین دلیل حتماً به عنوان بازیکن آزاد می‌توانم هر تصمیمی که به صلاح خودم و ادامه فوتبالم باشد، بگیرم.»
علیپورمهاجمی است که سابقه آقای گلی با پیراهن پرسپولیس را هم دارد و درباره احتمال بازگشت به پرسپولیس گفته: «همه چیز بعد از حضورم در ایران مشخص می‌شود و احتمال هر چیزی وجود دارد اما درحال حاضر با قطعیت نمی‌توانم از حضورم در پرسپولیس و یا تیم دیگری حرف بزنم، با این وجود همه می‌دانند محبوب‌ترین تیم برای من در ایران تیم پرسپولیس است، چون با پوشیدن پیراهن این تیم و حمایت هوادارانش بود که موفق شدم لژیونر شده و خودم را به عنوان آقای گل مطـــــــــرح سازم به همین دلیـــــــــــل از ته قلبم آرزو می‌کنم پرسپولیس در لیگ فعلی نیز موفق و قهرمان شود.»
حالا باید دید علیپور بعد از حضور در ایران چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا او به تیم سابقش بازمی‌گردد یا اینکه دوباره لژیونر خواهد شد؟!

جستجو
آرشیو تاریخی