صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و یک - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و یک - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۱

اعطای «جایزه شیخ مفید» همزمان با روز معلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با تأکید بر اهمیت  شاگردپروری توسط استادان دانشگاه تراز، از شناسایی و تقدیر ۱۱۰ استاد مطرح این حوزه با اعطای بسته حمایتی ۱۰ میلیارد ریالی در قالب «جایزه شیخ مفید» خبر داد.
به گزارش ایسنا، آیین امضای توافقنامه همکاری و بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، علیرضا رهایی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه در محل کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
دهقانی فیروزآبادی با اشاره به عزم جدی معاونت علمی برای حمایت از شکل‌گیری و بالندگی شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپای دانشگاهی گفت: به دانشگاه‌های مطرح و تراز کشور توجه ویژه داریم تا با بلوغ و توانمندشدن شرکت‌های دانش‌بنیان، مسیر تولید فناوری نافع و اقتدارآفرین با قوت ادامه پیدا کند. باید توجه داشت بستر و زیستگاه حاصلخیز شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌های ما هستند و عدم حمایت و توجه به دانشگاه‌ها منجر به خشکیده شدن ریشه دانش‌بنیان‌ها و ناتوانی کشور در حرکت به سوی فتح قله‌های علمی و فناورانه خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی