صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و سه - ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و چهل و سه - ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز به پایان می‌رسد

سپاهان در خانه ملوان زبل!

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو مسابقه به پایان می‌رسد که در یکی از آنها  ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر از ساعت 16:30 پذیرای آلومینیوم است. شاگردان محمد ربیعی پس از برد خوبی که در تبریز برابر تراکتور به دست آوردند، در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر برابر سپاهان 1-0 بازنده شدند تا با 30 امتیاز در رتبه هشتم جدول باشند.  شاگردان مجتبی حسینی هم در هفته بیست و سوم 1-0 برابر استقلال بازی را واگذار کردند تا سه دیدار بدون برد را پشت سر بگذارند و با 30 امتیاز در رتبه دهم باشند و حالا باید دید تقابل این دو تیم هم‌امتیاز چه نتیجه‌ای خواهد داشت. بازی رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید.
اما در یکی از بازی‌های جذاب این هفته و در آخرین آنها، ملوان از ساعت 17 در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف سپاهان می‌رود. شاگردان مهدی تارتار در بازی قبل‌شان، با اینکه نمایش خوبی برابر پرسپولیس ارائه دادند اما در نهایت 1-0 مغلوب شدند تا با 38 امتیاز در رتبه پنجم باشند.
 این در حالی است که شاگردان ژوزه مورایس با تک گلی که شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ذوب آهن کرد، دربی اصفهان را برنده شدند تا بعد از سه بازی دوباره طعم برد را بچشند و با 42 امتیاز به رده سوم صعود کنند. حالا پیروزی در این بازی به خصوص برای سپاهان که همچنان از بخت قهرمانی برخوردار است، اهمیت زیادی دارد و باید دید قوهای سپید انزلی در خانه خود چه عملکردی را برابر زردپوشان اصفهانی به نمایش می‌گذارند. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، با پیروزی 3-2 ملوان به پایان رسید و باید دید سپاهان می‌تواند آن شکست را جبران کند یا خیر.

جستجو
آرشیو تاریخی