اخبار
«ای کاش زودتر»
منتشر شد
کتاب «ای کاش زودتر» برای مخاطبان نوجوان منتشر شد. این کتاب با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سؤالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان و در قالب داستانهای کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوتهای زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و... میپردازد.
مجموعه داستانهای این کتاب متصل به یکدیگر هستند، ماجرای آنها نیز درباره دختر نوجوانی است که زندگیاش در ارتباط مخفیانه با پسری دستخوش ناملایماتی میشود که او در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا میتواند از بحرانی که گرفتارش شده رهایی یابد.
نویسنده این کتاب کوشیده تا به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار معلمان و والدین با نوجوانان نیز اشاره کند. کتاب «ای کاش زودتر» به قلم سید احمد رضوی کهن و به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب در انتشارات رودآبی منتشر شده است.
/روابط عمومی
«نون خ» و «محفل»
در صدر
در نشست خبری ویژهبرنامههای مناسبتی نوروز و رمضان تلویزیون، پرمخاطبترین برنامههای نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد.
محسن شاکرینژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در این نشست به اعلام نظرسنجی برنامههای نوروزی و ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: چند مرحله نظرسنجی انجام شده و استناد برخی رسانهها به اولین نظرسنجی و عدم اشاره به نظرسنجیهای بعدی، حرفهای نیست. در همه آیتمهای نوروز و رمضان هشت درصد افزایش مخاطب داشتهایم.
«نون خ 5» پرمخاطبترین سریال مناسبتی
وی درباره پرمخاطبترین سریال مناسبتی نوروز گفت: پرمخاطبترین سریال ما «نون خ» با آمار 41.5 درصدی بود. (البته این آمار مربوط به اولین نوبت نظرسنجی از این سریال است و در ادامه دوباره انجام میشود). سریال زیرخاکی با 24.9 درصد، هفت سر اژدها با 22.5 درصد(سومین نوبت نظرسنجی) و رستگاری با 15.9 درصد(سومین نوبت نظرسنجی) در رتبههای بعدی قرار داشتند.
«محفل» پرمخاطبترین برنامه افطار
شاکرینژاد میزان مخاطبان برنامههای افطار را اعلام کرد و گفت: در آخرین نوبت نظرسنجی انجام شده، «محفل» پرمخاطبترین برنامه شد. در دو نظرسنجی قبلی، «زندگی پس از زندگی» در صدر بود که در آخرین نوبت، «محفل» بالا آمد. محفل 27.9 درصد و زندگی پس از زندگی 27.1 درصد مخاطب داشتند. سپس شبکههای استانی و بعد «هلال» از شبکه یک سیما را در ردیف پرمخاطبها داریم.
وی افزود: سال گذشته زندگی پس از زندگی پرمخاطبترین برنامه افطار با 26 درصد مخاطب بود و محفل هم نسبت به سال قبل رشد داشت.
پرمخاطبترین برنامه سحرگاهی شبکههای استانی با 14.3 درصد مخاطب هستند، سپس «ماه خدا» شبکه یک و «ماه من» شبکه سه با 9 درصد مخاطب قرار گرفتهاند.