صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و هشت - ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۱۸

حمایت مردم شهرهای سراسر کشور از تنبیه رژیم اشغالگر قدس توسط سپاه پاسداران

شادی ایران از وعده صادق


از ساعت‌های ابتدایی بامداد دیروز مردم استان‌ها و شهرهای سراسر کشور با تجمع در مکان‌های مختلف و شعار علیه رژیم صهیونیستی، از تنبیه این رژیم از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.
۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن 7 نفر از مستشاران قانونی کشور و عدم واکنش صریح سازمان های بین‌المللی به این اقدام غیرقانونی، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.
مردم ایران اسلامی در استان‌ها و شهرهای سراسر کشور همزمان با شلیک پهپادها و موشک‌ها به سمت رژیم صهیونیستی، با تجمع و سردادن شعار علیه این رژیم کودک‌کش، از این اقدام حمایت و ابراز خوشحالی کردند.
 
تجمع تهرانی‌ها بر سر مزار
شهید تهرانی‌مقدم
مردم تهران در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسرائیل در میدان فلسطین و مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.
 جمعی از مردم تهران در ساعات اولیه اقدام غرورآفرین سپاه با حضور در میدان فلسطین و مقابل دانشگاه تهران از حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.
مردم پایتخت در این تجمعات پرچم‌های حزب‌الله لبنان و فلسطین و پلاکاردهای «نصر من‌الله و فتح قریب» را در دست داشتند.
 مردم در شهرستان‌های ری، اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، ملارد، شهر قدس، بهارستان، ورامین، پاکدشت، قرچک، پیشوا، دماوند، پردیس، شمیرانات و... با حضور در میادین اصلی شهرهای خود با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از اقدام بی‌نظیر نیروهای مسلح کشورمان اعلام کردند.
 خادمین بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم(ع) در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام همزمان با آغاز عملیات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم جنایتکار جعلی و صهیونیستی اسرائیل با هدف تحقق پیروزی رزمندگان اسلام دست به دعا و استغاثه به درگاه الهی برداشتند.
جواد تاجیک، رئیس سازمان بهشت ‌زهرا (س) در پیامی اعلام کرد: درپی درخواست‌های مردمی، در‌های گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به روی مردم باز است. قرارهای مردمی بر سر مزار شهید تهرانی‌مقدم و شهید حاج‌رحیمی است.
 
شبی که فلسطین
روی آرامش دید
مردم اصفهان از بامداد یکشنبه در کنار مزار شهید زاهدی حضور پیدا کردند، موشک‌ها از آسمان اصفهان نیز عبور کردند و این موضوع سبب شکرگزاری و شادمانی مردم شد. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی گفت: شب یکشنبه تنها شبی بود که مردم فلسطین با آرامش خوابیدند و این نشان می‌دهد باید با اقتدار به خباثت‌های این رژیم پاسخ داد.
محمد نورصالحی با اشاره به انتقام سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: پاسخ ایران به اقرار سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی غیرقابل پیش‌بینی بود. امیدواریم این حرکت درسی باشد تا فراموش نکنند و دور و بر منافع ایران نگردند.
 
یزله اهوازی‌ها
مردم اهواز در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسرائیل تجمع کردند و یزله رفتند.
جمعی از مردم اهواز با حضور در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.
 مردم اهواز در این تجمعات پرچم‌های حزب‌الله لبنان و فلسطین و تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند.
کاروان خودرویی در کاشان
کاروان خودرویی در سطح معابر شهر کاشان به منظور حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.
مردم کاشان همزمان با پاسخ قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هدف قرار دادن مواضعی از رژیم غاصب صهیونیستی به منظور حمایت از این اقدام کارناوال خودرویی در معابر سطح شهر کاشان به راه‌انداختند.
 
تجمع بوشهری‌ها
بوشهری‌ها در حمایت از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تجمع خودجوش برپا کردند.
 بوشهری‌ها در این تجمع که در میدان قدس برگزار شد، پرچم‌های جبهه مقاومت اسلامی، حزب‌الله لبنان و فلسطین و پلاکاردهای «نصر من‌الله و فتح قریب» در دست داشتند و با شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شادی خود را از عملیات اقتدارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
احد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در پیامی از سپاهیان غیور انقلاب اسلامی در انتقام از صهیونیست‌ها حمایت کرد.
 استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تأکید کرد: دوران بزن در رو، تمام شده است و رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجازه خودنمایی به هیچ تجاوزگری نخواهند داد.

تشکر تبریزی‌ها از سپاه برای تنبیه سخت اسرائیل
مردم تبریز در کنار دیگر هموطنان به صورت خودجوش به خیابان آمده و از حرکت غرورآمیز سپاهیان سرافراز، ابراز خوشحالی کردند.
میدان ساعت و گلزار شهدای وادی رحمت، میزبان حضور خودجوش مردم غیور تبریز بود که با فریادهای «حیدرحیدر»، «الله اکبر» و «سپاهی قهرمان تشکر تشکر» سکوت شب را در هم شکسته و از تنبیه رژیم صهیونیستی، اعلام حمایت کردند.
 
تجمع گرگانی‌ها
مردم گرگان، لحظاتی پس از اعلام خبر پاسخ نظامی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، تجمع حمایتی از این اقدام راه‌اندازی کردند.
 این تجمع به صورت خودجوش از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه در میدان شهرداری مرکز گلستان برگزار شد.
مردم شیعه و سنی زاهدان نیز روز گذشته در حمایت از اقدام موشکی سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی در میدان فلسطین شهر زاهدان تجمع کردند.
مردم این استان اعم از فارس و بلوچ و شیعه و سنی با پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله و با سر دادن شعار‌های «حیدر حیدر» و «این همه لشکر آمده به‌ عشق رهبر آمده» گرد هم آمدند و خشم و انزجار خود از اقدامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شادمانی خود از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فریاد زدند.
 
گلزار شهدای کرمان، غرق
در خوشحالی
مردم کرمان هم با حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

دعای خیر مشهدی‌ها، بدرقه موشک‌های سپاه
تعدادی از زائران بارگاه مطهر امام رضا(ع) هم پس از آغاز عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردند.
زائران و مجاوران حرم منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) با برگزاری مراسم استغاثه از خداوند‌ برای توفیق رزمندگان اسلام در این عملیات طلب یاری کردند.
گفتنی است، به دنبال اقدام سپاه، بساط خبرهای دروغ فضای مجازی نیز داغ و حتی گفته شد که مردم مشهد از بیم جنگ و اقدامات تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی، به جایگاه‌های سوخت هجوم آورده و صف‌های طولانی خودرو مقابل جایگاه‌ها تشکیل داده‌اند. البته بررسی خبرنگاران نشان داد، پمپ های بنزین در مشهد خلوت بوده و تصاویر ضبط شده از جایگاه سوخت میدان تلویزیون و خیابان‌های «آبکوه» و «ملک‌الشعرای بهار» هم در حوالی ساعت ۲ بامداد، کذب بودن ادعای رسانه‌های معاند را نشان داد.
 
حمایت مردم ملایر
از وعده صادق
مردم شهیدپرور ملایر با تجمع در مرکز شهر، از حملات تنبیهی و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی قاطعانه حمایت کردند.
مردم انقلابی و ولایی شهرستان ملایر روز یکشنبه در حمایت از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران و پاسخ قاطع علیه مواضع رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تجمع کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی و فلسطین، شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «برادر سپاهی تشکر تشکر» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» حمایت خود را از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
 
قدردانی علمای برجسته اهل‌سنت از سپاه
علمای برجسته اهل‌سنت استان کردستان از حملات گسترده سپاه ‌علیه رژیم اشغالگر قدردانی و این اقدام را باعث خوشحالی ملت ایران و جهان اسلام عنوان کردند.
 ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حملات گسترده سپاه علیه اسرائیل، از این اقدام بجا‌ و امیدبخش قدردانی کرد و اظهار داشت: واقعاً حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهداف مورد نظر در سرزمین‌های اشغالی بسیار با شهامت، جسورانه و مقتدرانه بود.
 ماموستا محمدامین راستی، عالم برجسته اهل‌سنت نیز با قدردانی از حمله بجای سپاه به اسرائیل اظهار داشت: البته واقعاً وظیفه تمامی مسلمانان بویژه دوستداران و دلسوزان نظام این است که ابتدا از مقام معظم رهبری که دستور قاطع صادر فرمودند، تشکر کنند.
ماموستا مصطفی شیرزادی، عالم برجسته اهل‌سنت نیز با قدردانی از حمله گسترده سپاه پاسداران علیه اسرائیل اظهار داشت: حقیقتاً سبزپوشان سپاه پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی و ظالمان عالم دادند و این باعث خوشحالی تمام ملت ایران شد.
وی افزود: البته حملات شب گذشته سپاه علیه اسرائیل تنها گوشه‌ای از تلافی و تقاص خون فرماندهان سپاه و مردم مظلوم غزه بود و رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ‌های دیگر باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی