سرویس‌دهی اتوبوسرانی و مترو پایتخت به نمازگزاران عید فطر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات‌رسانی گسترده، ویژه و رایگان به شرکت‌کنندگان در نماز عید سعید فطر خبر داد.
به گزارش ایرنا، مهدی علیزاده روز گذشته گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات رایگان حمل‌ونقلی به شهروندان از تمامی نقاط پایتخت به محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) اندیشیده شده است و ناوگان اتوبوسرانی با آمادگی کامل در خدمت نمازگزاران گرامی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: چهارراه تهرانپارس، پایانه آزادی، میدان خراسان، پایانه خاوران، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، پایانه علم و صنعت، میدان رسالت، میدان راه‌آهن، میدان ولیعصر(عج)، پایانه مترو صادقیه و میدان صادقیه، مبادی و میادینی هستند که شهروندان می‌توانند با استفاده از اتوبوس برای اقامه نماز به مصلای تهران عزیمت کنند.
علیزاده اضافه کرد: از آنجا که در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شهرری نیز نماز عید سعید فطر اقامه خواهد شد همانند سنوات قبل با هماهنگی‌های صورت گرفته از مسیرهای مختلف منتهی به حرم، خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز شهرری نیز انجام می‌شود.

اختصاص 4هزار پارکینگ خودرو در پایانه بیهقی
مدیر پایانه بیهقی هم از اختصاص چهار هزار پارکینگ خودرو برای نمازگزاران عید سعید فطر خبر داد و گفت: همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، پایانه بیهقی در روز عید سعید فطر با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود به نمازگزاران مصلای تهران خدمت‌رسانی می‌کند.
علی رامشینی افزود: با همکاری شرکت‌های مسافربری مقرر شد سفرهای پایانه از ساعت ۲۳ روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز عید سعید فطر به حالت تعلیق درآمده و پس از نماز عید، فروش بلیت و تردد اتوبوس‌ها در پایانه مجدداً از سر گرفته ‌شود.
به گفته وی، برای جابه‌جایی و انتقال همه نمازگزاران بخصوص افراد جانباز و توان‌یاب نیز از طریق تاکسی‌های مستقر در پایانه بیهقی به محل برپایی نماز عید سعید فطر تمهیداتی در نظر گرفته شده است.
رامشینی یادآور شد: برای تسهیل تردد خودروهای نمازگزاران در این روز، پارکینگ پایانه بیهقی با صدور قبض‌های ویژه از صبح روز عید سعید فطر تا پایان مراسم به صورت رایگان مهیای خدمت‌رسانی به نمازگزاران خواهد بود.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه هم از ارائه خدمات ویژه در خطوط هفتگانه مترو تهران و حومه در روز عید سعید فطر خبر داد.
هادی زند با بیان اینکه به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو افزایش می‌یابد، گفت: خدمات‌رسانی در خطوط درون‌شهری از ساعت ۴ صبح و در خطوط اقماری از جمله فرودگاه مهرآباد، خط پرند و خط پنج از ساعت ۵:۳۰ آغاز می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی