صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و سه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و سه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

تسنیم

اقامه نماز عید فطر به امامت 
رهبر انقلاب

نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود. این آیین عبادی-سیاسی در مصلای تهران برگزار خواهد شد. تمهیدات برگزاری و نیز جابه‌جایی نمازگزاران در  یکی دو روزآینده اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

 

ایرنا

جلسه فوق‌العاده دولت 
برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳

صبح دیروز جلسه فوق‌العاده دولت به منظور بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ به ریاست آیت‌الله رئیسی برگزار شد. تراز کردن سهم هر یک از دستگاه‌ها به نسبت مأموریت‌ها و تناسب‌بخشی به منابع و هزینه‌ها از مباحث این جلسه بود.

 

شفقنا

دیدار خانواده دختر شهید لبنانی 
با آیت‌الله سیستانی
خانواده «أمل الدرّ» کودک لبنانی که در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسید با حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی مرجعیت عالیقدر جهان تشیع دیدار کردند. آیت‌الله سیستانی ضمن ابراز امیدواری برای دورماندن جنوب لبنان از هر بدی و گزندی، نسبت به ناتوانی یا تظاهر به ناتوانی جهان در توقف نسل‌کشی ارتش اشغالگر اسرائیل در غزه عمیقاً ابراز تأسف کرد.

 

ایران

نامه دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی به رئیس فدراسیون کتابداری درباره غزه
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نامه ای به «ویکی مک‌دونالد» رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری(ایفلا)، ضمن ابراز نگرانی عمیق از بحران شدید انسانی در غزه، خواستار موضع‌گیری قاطع این فدراسیون در برابر نقض فاحش حقوق بشر شد. 
مهدی رمضانی با توجه به تعهد ایفلا به آزادی، عدالت و حقوق بشر، تأکید کرد: از ایفلا می خواهیم که از نفوذ خود برای محکوم کردن اقدامات اسرائیل، دفاع از آزادی اطلاعات و حفاظت از حقوق همه افراد آسیب‌دیده از این بحران استفاده کند.

جستجو
آرشیو تاریخی