صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و دو - ۱۸ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و دو - ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

گزارش رسانه‌های عبری از وحشت رژیم صهیونیستی
خبر اول اینکه، رسانه‌های عبری گزارش کردند رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ ایران به حمله تروریستی علیه بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، در وضعیت اضطراری و نگرانی به‌سر می‌برد و وضعیت هشدار را به اوج خود رسانده است. روزنامه «یدیعوت آحارونوت» اذعان کرد که ایران اگرچه هنوز یک پهپاد هم در واکنش به هدف قرار دادن کنسولگری خود ارسال نکرده، اما در جنگ روانی دستاوردی را رقم زده است.
این روزنامه فاش کرد فضای ترس و وحشت بر اراضی اشغالی حاکم است، زیرا «اسرائیلی‌ها سردرگم هستند که آیا ابتدا باید به شبکه‌های مواد غذایی حمله کنند یا دستگاه‌های خودپرداز.»
این روزنامه همچنین با تأکید بر اینکه تهران در واکنش به هدف قرار دادن کنسولگری خود نظاره‌گر و بی‌تفاوت نخواهد ماند، یادآور شد: ترس شهرک‌نشینان ناشی از این واقعیت می‌شود که واحد اطلاعاتی ارتش صهیونیستی از بدترین بحران در تاریخ خود رنج می‌برد. پس از ارزیابی نادرست درباره حمله گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، اعتماد مردم به واحد اطلاعاتی کاملاً از دست رفته است.


اینترنشنال، صهیونیست‌تر از صهیونیست‌ها!
 خبر دیگر اینکه،مجری و میهمانان یکی از برنامه‌های شبکه ضدایرانی اینترنشنال، در دفاع از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سنگ تمام گذاشتند و آن را یک اقدام دفاعی و قابل قبول ارزیابی کردند. یک میهمان این شبکه مدعی شد: «اینکه برخی بخواهند براین اساس که آن ساختمان کنسولگری بوده، این حمله را محکوم کنند، کاملاً بی مبنا و بی اساس است.» 
میهمان دیگری گفت «باید انتظار این را داشته باشید که آن کشور در دفاع از خودش، چه علیه منافع یا علیه کنسولگری، می‌تواند از خودش دفاع کند، چون در جنگ هستید»! 
عجیب تر از همه اینکه یک میهمان دیگر این برنامه مئیر جاودانفر صهیونیست سابقه دار بود. اما اظهارات سایر میهمانان در سینه‌چاکی برای اسرائیل به گونه‌ای بود که به دفاع جاودانفر نیازی نبود. به عبارت دیگر، این میهمانان به ظاهر فارسی زبان و کارشناس، آنچنان در دفاع از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به یک مکان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشتند که حتی اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند اظهارنظر و دفاع کنند، نمی‌توانستند اینطور عمل کنند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی