صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و دو - ۱۸ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و دو - ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۱۹

امشب؛ بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال

بازی مرگ و زندگی

مهری رنجبر
خبرنگار


بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال برای دو تیم فولاد سیرجان و شهداب یزد حکم مرگ و زندگی را دارد. دو تیم مدعی که با کنار زدن رقبا، به فینال رسیدند. فولاد سیرجان که دور مقدماتی دو برد از شهداب یزد قهرمان دو فصل پیاپی گرفته بود، در بازی اول فینال هم برتری‌اش را به رخ رقیب کشید. اما به سختی و با نتیجه 3- 2 در یک ماراتن نفسگیر. نتیجه‌ای که شاگردان بهروزعطایی را یک قدم به سکوی قهرمانی نزدیک‌تر کرد. هرچند پنجشنبه شب، هواداران شهداب برای حمایت از تیم محبوب‌شان کم نگذاشتند و حتی لحظه‌ای ساکت نماندند، اما شاگردان رضا تندروان با وجود کامبک، ناکام ماندند تا همه امیدشان به بازی دوم فینال باشد. بازی ساعت19 امشب. البته مصدومیت میثم صالحی دریافت کننده شهدابی‌ها و نبودش در زمین، شاید از قدرت تیم یزدی کم کرد. همه امید شهداب یزد، جبران در بازی امشب است تا بلکه رونمایی از قهرمان به بازی سوم کشیده شود. 
رضا تندروان سرمربی شهداب می‌گوید: «ریکاوری باخت شاید کمی سخت باشد اما تمام تلاش‌مان را کردیم تا تیم به شرایط نرمال خود برگردد. امیدوارم در مسابقه دوم بتوانیم باخت را جبران کنیم. از هواداران یزدی تشکر می‌کنم، امشب هم به عشق آنها و مردم یزد با تمام وجود تلاش می‌کنیم.»
اگرچه فولاد از پیروزی بازی اول خوشحال است اما بدون شک بازی دوم برای شاگردان عطایی سخت‌تر است. عطایی برای تحقق قهرمانی برنامه لازم را به بازیکنانش داده تا امشب کار را یکسره کنند.
مهران زارع مربی تیم فولاد سیرجان می‌گوید: «فکر نمی‌کنم بازی امشب هم آسان تمام شود. به نظرم باز هم بازی سختی شود.علاوه بر ریکاوری نکات لازم را گوشزد کردیم و سعی می‌کنیم ایرادات را برطرف کنیم و امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم. هرچند اصلاً نتیجه بازی امشب قابل پیش‌بینی نیست.»

جستجو
آرشیو تاریخی