صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و سی و یک - ۱۶ فروردین ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و سی و یک - ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

دستگیری سارق خودرو در تعقیب و گریز پلیسی

گروه حوادث/  سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یکی از اعضای باند سه نفره سارقان حرفه‌ای خودرو در گشت‌زنی‌های انتظامی خبر داد.
سرهنگ حسین مافی در این خصوص اظهار کرد: سیزدهم فروردین ماه مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در محدوده اتوبان شهید باکری در حال گشت‌زنی بودند که متوجه یک دستگاه خودروی پراید سفید با سه سرنشین که پلاک آن به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده بود، شدند و همین سرنخ کافی بود تا مأموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند. متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی بدون اینکه به هشدارهای پلیس توجهی کنند از محل متواری شدند.
وی با اشاره به عملیات تعقیب و گریز گفت: مأموران پلیس با ایجاد طرح مهار، پس از طی مسافتی در نهایت موفق شدند خودرو را متوقف و یکی از متهمان را دستگیر کنند.  متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در ساعات پایانی شب در خیابان‌های خلوت و سرقت‌های مشابه دیگر با همکاری همدستان متواری‌اش اعتراف کرد. سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ یادآور شد: از خودرو متهمان آلات و ادوات سرقت کشف و متهم به دادسرا تحویل شد و دستگیری ۲ نفر همدست دیگر وی نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی