نسبت به روزهای آغازین سال 1402

کاهش 22 درصدی سرقت در نوروز 1403

گروه حوادث/  سخنگوی فراجا با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال، بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ سارق دستگیر شدند، گفت: در ایام نوروز امسال میزان وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است.
  سردار سعید منتظرالمهدی، گفت: پلیس در اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین، با به‌کارگیری بیش از ۲۰ هزار گشت انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین استقرار ایستگاه‌های ثابت و سیار پلیسی در کنار مردم بود. در این مدت زمان، بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ سارق دستگیر شدند و در ایام نوروز امسال میزان وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد کاهش داشته است.
 سخنگوی فراجا همچنین کاهش و کنترل سرقت را از اقدامات ویژه پلیس در این ایام برشمرد و گفت: در ایام نوروز امسال بیشترین کاهش‌ها در حوزه سرقت، مربوط به کاهش حدود ۳۳ درصدی سرقت از منزل و کاهش ۲۲ درصدی سرقت از اتومبیل‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.
 منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: در این مدت، میزان کشف خودروهای سرقتی با افزایش ۱۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته، جزو بهترین عملکرد پلیس در حوزه کشفیات بوده است.
 سخنگوی فراجا با اشاره به جان باختن تعداد قابل توجهی از هموطنان در سوانح و تصادفات جاده‌ای امسال، افزود: تا این لحظه تعداد جانباختگان در صحنه تصادف، حدود ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، ۲۷ درصد از کل تصادفات بین ساعات ۱۶ تا ۲۰ اتفاق افتاده و علت اصلی تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز، ناتوانی راننده در کنترل خودرو و خواب آلودگی رانندگان در ۳۰ کیلومتری ورودی به شهرهای مقصد بوده است.
 
جستجو
آرشیو تاریخی