صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

خرده خبر

شکست نوشاد عالمیان در تور سنگاپور
نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز با شکست  در دور اول مسابقات سنگاپور، حذف شد.
در ادامه این مسابقات، مرحله یک سی و دوم مسابقات تنیس روی میز گرنداسلم سنگاپور با رقابت نوشاد عالمیان نفر ۴۹ دنیا مقابل جوناتان گروث از دانمارک دارنده رنکینگ ۲۸ دنیا دنبال شد که عالمیان با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.
پیش از این امیرحسین هدایی، دیگر نماینده ایران در جدول مقدماتی شکست خورده بود.
 

بلوکات به مارپیچ کوچک رسید
علی بلوکات موفق شد در رقابت‌های مارپیچ کوچک اسکی آلپاین قهرمانی جوانان آسیا در جایگاه سوم قرار بگیرد. رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جوانان آسیا  که از ۱۹ اسفند در رشته مارپیچ بزرگ به میزبانی کشور چین شروع شده بود، دیروز در رشته مارپیچ کوچک به پایان رسید.  علی بلوکات نماینده کشورمان موفق شد بعد از ورزشکار قزاقستان و قرقیزستان در جایگاه سوم قرار بگیرد و مدال برنز را از آن خود کند.
 

اسکواش‌بازان برتر انتخابی
تیم ملی مشخص شدند
نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی مردان اسکواش مشخص شدند. بر این اساس نوید ملک ثابت، محمدرضا ضیاء کاشانی، سمیع‌الله قاصدآبادی، پویا شفیعی‌فرد، مجتبی کفیلی و سپهر اعتمادپور توانستند شانس حضور در اردوی تیم ملی اسکواش را پیدا کنند. این بازیکنان در اولین اردو که اوایل سال آینده برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد و در ادامه با برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی، ۴ نفر برتر جهت اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در دالیان چین که ۲۳ الی ۲۷ خرداد سال آینده برگزار می‌شود، مشخص خواهند شد.


حذف حبیبی‌نژاد و رمضان‌پور
از رینگ ایتالیا
 علی ‌حبیبی نژاد و ایمان رمضان‌پور بوکسورهای تیم ملی به کار خود در مسابقات انتخابی المپیک پایان دادند. در ادامه این رقابت‌ها و در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم علی حبیبی‌نژاد که قبل از این حریفانی از اتیوپی و بریتانیا را شکست داده بود به مصاف شون نیشیاما، بوکسور پرقدرت ژاپنی رفت و به رغم تلاش زیاد، نتوانست به برتری دست یابد تا به کارش‌ در این رویداد پایان دهد.  هم چنین در وزن ۹۲ + کیلوگرم هم ایمان رمضان‌پور که ابتدا استراحت داشت و سپس بوکسوری‌ از جزایر سشیل‌ را شکست داد، با آبودو موینزه‌ از فرانسه روی رینگ رفت که با شکست مقابل او از دور رقابت‌ها کنار رفت.


چالوس قهرمان لیگ برتروالیبال نشسته شد
فینال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور بین ذوب آهن اصفهان و مهر مولانا چالوس برگزار و تیم چالوس قهرمان این رقابت‌ها شد. مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان دیروز یکشنبه بین دو تیم ذوب‌آهن و مهر مولانا چالوس در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار شد که تیم چالوس در سه ست ۲۵ - ۲۱، ۲۵ - ۲۳ و ۲۸ - ۲۶ و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته مردان شد.در این رقابت‌ها شهرداری کرمان و پالایش نفت آبادان مشترکاً سوم شدند. لیگ برتر والیبال نشسته مردان با حضور ۵ تیم مس شهر بابک، شهرداری گنبد، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان و مهر مولانا چالوس برگزار شد.
 

پیروزی یزدانی مقابل عموزاد
در جام یاشاردوغو
در جریان رقابت‌های وزن ۷۰ کیلوگرم جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی مقابل محمدعلی عموزاد به برتری رسید.   در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی آزاد جام وهبی امره در ترکیه، امیرمحمد یزدانی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال نقره جهان در دور نخست مقابل محمدعلی عموزاد (برادر رحمان عموزاد) به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید.رضا اطری نیز در وزن ۶۱ کیلوگرم در دور نخست مقابل پیرودو از ایتالیا با نتیجه ۱۰ بر یک و ضربه فنی به برتری رسید. اطری در دور بعد به مصاف سابان کیزیلت از ترکیه می‌رود.رضا مؤمنی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در دور نخست مقابل امیرخان از قزاقستان ۵ بر ۳ به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف زانابازار از مغولستان می‌رود.  امیرحسین فیروزپور نیز در دور نخست وزن ۹۲ کیلوگرم مقابل باتزول از مغولستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد با برنده کشتی میان عبدالجلیل از آذربایجان و عادیل اولو از قرقیزستان مبارزه می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی