صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

صداوسیما

ساعات کاری کارکنان ادارات
در ماه مبارک رمضان شناور شد

علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت اعلام کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و با تصویب هیأت وزیران از روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ساعت آغاز به کار ادارات در تمامی استان‌ها، به استثنای واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی، بهداشتی و غیره، با نظر مدیران دستگاه به صورت شناور، از ساعت ۷:۰۰ الی ۹:۰۰ صبح بوده و ساعت پایان کار متناسب با ساعت شروع مطابق با قوانین و مقررات مربوط تعیین می‌شود. به گفته وی، ساعت شروع به کار در روز‌های بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹:۰۰ صبح و پایان آن مطابق با قوانین و مقررات مربوط است.

 

تسنیم

فرماندهان ارتش و سپاه
مفتخر به دریافت نشان فتح شدند

روز گذشته طی مراسمی «سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و «سرلشکر حسین سلامی» فرمانده کل سپاه مفتخر به دریافت نشان فتح از فرمانده معظم کل قوا شدند. نشان فتح، به‌عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها انتخاب شده است. این نشان، از سه برگ درخت نخل و گنبد مسجد جامع خرمشهر و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است. سرلشکر حسین سلامی روز گذشته از دریافت نشان فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا خبر داد و اظهار کرد: ایشان نشان «فتح» را به سپاه اعطا کردند که نشان‌دهنده جانبازی‌ها، ایثارها و مجاهدت‌های همه پاسداران و بسیجیان است که به شکلی نمادین به بنده اعطا شد. سهم بنده از این نشان، کمترین است و آن کسانی بیشترین سهم را دارند که در مرزها یا روی شناورها در خلیج فارس از این سرزمین حفاظت می‌کنند یا در سایت‌های موشکی و پهپادی مشغول انجام وظیفه هستند.

 

صداوسیما

اتمام فاز نخست
پاکسازی مین‌های جنگ تحمیلی

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره روند پاکسازی مناطق آلوده به مین و مواد منفجره باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس در مناطق مرزی کشور  گفت: فاز نخست پاکسازی این مناطق به اتمام رسیده و در این مسیر ۱۷۰ شهید و ۷۲۵ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی