صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و دو - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

هنگام ساخت مواد محترقه رخ داد

یک کشته و 9 مصدوم در انفجار خانه قدیمی

گروه حوادث /  انفجار یک خانه هنگام ساخت مواد محترقه در جنوب تهران یک کشته و 9 مصدوم برجا گذاشت.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح جزئیات این حادثه، گفت: حوالی ساعت ۱۲ ظهر دیروز خبری مبنی بر انفجار در یک منزل مسکونی قدیمی دوطبقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در محدوده جنوبی بازار تهران در خیابان ری اعزام کرد. با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل مسکونی دوطبقه قدیمی رخ داده و  این خانه و بخشی از منزل مسکونی مجاور آن تخریب شده است.
در محل حادثه حجم زیادی از مواد محترقه  وجود داشت. هنگام حضور آتش‌نشانان بخش‌هایی از خانه دچار حریق شده بود، همچنین شــــدت انفجــــــار سبـــــب شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شده بود. چهار مرد و چهار زن در این حادثه  مصدوم شدند. یک نفر هم در ساختمان مجاور دچار مصدومیت شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و یک مرد نیز در این حادثه  جان خود را از دست داد.
همچنین محمداسماعیل توکلی، رئیس مرکز اورژانس استان تهران نیز  گفت: درپی این حادثه چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در زیر پل ری، بازارچه نائب‌السلطنه اعزام شدند.
چند نفر از مصدومان حادثه که حال‌شان وخیم بود به بیمارستان منتقل شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی