اخبار

وزیر فرهنگ:
انتخابات حق مردم است

 یکی از دلایل اصلی برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران، کمک به فضای سیاسی کشور، گفت‌وگو، کمک به انتقاد و مشارکت سیاسی سازنده است که امید است این اتفاق بیفتد.

مردم از انتخابات برای اعمال قدرت خود استفاده خواهند کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتخابات حق مردم است. مردم از این حق برای اعمال قدرت خود استفاده خواهند کرد.
اسماعیلی یادآور شد: صندوق‌های رأی محل اعمال قدرت و نظر مردم برای اصلاح و ارتقای مدیریت سیاسی و اجرایی کشور است.

توضیحات وزیر فرهنگ
در خصوص
مجوزهای تبلیغات
وی اظهار داشت: طبق استعلامات برای تبلیغات مجوز خواهیم داد و موضع هنرمندان و چهره‌ها همراهی با وزارت فرهنگ و ارشاد بوده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ممکن است دستگاه‌های مختلف به یک مجموعه‌ای مجوز دهند و بعداً دچار مشکل شوند، این یک بحث حقوقی و قضایی و امنیتی است و تمامی مراحل طبق قانون انجام‌ می‌شود./ایرنا

 

همکاری امین حیایی، نیکی کریمی و شهاب حسینی در یک سریال

سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی با انجام مراحل نهایی پیش‌تولید و به محض صدور مجوز، طی روزهای آتی وارد مرحله‌ فیلمبرداری می‌شود. امین حیایی و نیکی کریمی که پیش از این تجربه بازی‌های ماندگاری را کنار هم داشتند، به گروه بازیگران سریال «پوکر» اضافه شدند.پیش از این حضور شهاب حسینی، لاله مرزبان و میرسعید مولویان در این سریال قطعی شده بود تا یکی از پرستاره‌ترین سریال‌های نمایش خانگی به‌زودی وارد مرحله تولید شود./ سینما دیلی

 

قهرمان دفاع مقدس
به پویش
«کتاب‌ قهرمان» آمد

دوازدهمین پویش «کتاب‌ قهرمان‌» با محوریت زندگینامه شهید سیدرضا پورموسوی کار خود را آغاز کرد. این اثر با عنوان «زلال» نوشته لیلا محمدی و منتشرشده در انتشارات سروش، نگاهی موشکافانه به زندگی شهید سیدرضا پورموسوی دارد و با زبانی مستندگونه زوایای مختلف زندگی این شهید را بررسی کرده است. محتوای این کتاب بر اساس دست‌نوشته‌های خود شهید بوده که بعد از شهادتش آشکار شده و نویسنده با بضاعت اندک خود آن را در قالب خاطره - داستان به تصویر کشیده است.

جستجو
آرشیو تاریخی