صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نه - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نه - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

ایران در ایران

تکمیل آخرین قطعه آزاد راه قزوین - رشت
گره ترافیکی  رودبار - منجیل
نیمه اسفند گشوده می شود
رشت / معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، با اشاره به پیشرفت بالای ۹۰ درصدی پروژه باقیمانده آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار، گفت: آماده افتتاح پروژه آزادراه در محدوده رودبار - منجیل در نیمه اسفندماه سال جاری هستیم. «موسی فکور» با بیان اینکه ۸.۲ کیلومتر از این مسیر شامل چهار تونل و هشت پل و لاینینگ انجام شده است، افزود: عملیات کف سازی و روشنایی نیز در حال انجام است.
وی مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه باقیمانده آزادراه قزوین - رشت را ۲۰۰۰ میلیارد تومان دانست که بخش عمده آن معادل ۱۳۵۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

ساماندهی حاشیه شهر کرمان
کلید خورد
کرمان / طرح ساماندهی حاشیه شهر کرمان در حالی روز گذشته کلید خورد که استاندار با تأکید بر اینکه همه مالکیت‌ها در مناطق حاشیه شهر تعیین‌تکلیف می‌شوند، گفت: حداکثر ظرفیت قانونی برای حل مشکلات این مناطق به کار گرفته شده است.
الله‌آباد، شیشه‌گری، شرف‌آباد، شهرک شهید همت، شهرک چهارده معصوم و سیدی، محلات شناخته شده حاشیه‌ای در شهر کرمان هستند که در بسیاری از آنها عده‌ای زمینخوار زمین‌هایی را دچار مسأله کرده‌اند و طی چند سال و چند دهه شهروندانی در آنها سکونت یافته‌اند.
 استاندار کرمان در جریان بازدید از منطقه سیدی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار نفر در چهار منطقه حاشیه‌ شهر کرمان سکونت دارند، گفت: حداکثر ظرفیت قانونی به کار گرفته شده تا مشکلات مردم این مناطق با کمترین هزینه برطرف شود.
 محمدمهدی فداکار با تأکید بر اینکه همه مالکیت‌ها در مناطق حاشیه شهر تعیین‌تکلیف می‌شوند، ادامه داد: حداکثر ظرفیت قانونی برای حل مشکلات حاشیه شهر به کار گرفته شده است.  وی اصلاح مالکیت‌ها و ارائه خدمات زیربنایی آب، برق و گاز را از جمله اهداف طرح ساماندهی حاشیه‌ شهر عنوان کرد و افزود: حل مشکل حاشیه شهر کرمان از مدت‌ها قبل مطرح بود و علاوه بر خواست هزاران نفر از ساکنان این مناطق، دغدغه مسئولان استان نیز بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی