صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشت - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشت - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۹

برگزاری رزمایش بررسی آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری تأمین برق پایدار مراکز انتخابات

به همت شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، رزمایش آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری تأمین برق پایدار مراکز انتخابات در شهرهای غرب استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رزمایش بررسی آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری به صورت همزمان در سطح شهرستان‌های غرب مازندران برگزار شد و ١٧ مرکز حساس مورد بررسی قرار گرفت.
بابایی در حاشیه این رزمایش سراسری که با حضور نمایندگان استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مراکز و سازمان‌های حساس در شرایط اضطراری باید برق خود را توسط مولدهای اضطراری تأمین کنند و نکته مهم در انجام این‌گونه رزمایش‌ها سنجش میزان آمادگی این مراکز می‌باشد که در زمان‌های بحرانی ارائه خدمات به مردم دچار وقفه نشود.
وی تصریح کرد: در این رزمایش ١٧ مرکز حساس مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و قابل بهبود این مراکز شناسایی و تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات پیش رو اخذ شد.
رئیس هیأت مدیره شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به اقدامات این شرکت در راستای تأمین برق پایدار و مطمئن مراکز حوزه‌های انتخاباتی و مراکز حساس اشاره داشت و تأکید کرد: این رزمایش، دومین رزمایش بررسی آماده به‌کاری مولدهای برق اضطراری در سال‌جاری بوده که نسبت به رزمایش قبلی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
بابایی انتخابات را نمادی از قدرت نظام اسلامی و تحقق مردم سالاری دینی دانست و از همه مردم بویژه خانواده بزرگ صنعت برق غرب مازندران برای حضور آگاهانه و حداکثری در این عرصه سرنوشت‌ساز دعوت کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی