از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

Leader.ir

تجلیل نمایندگان رهبر انقلاب
از جانبازان سرافراز دفاع مقدس

در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیأت‌هایی از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس در تهران، از فداکاری، صبر و ایستادگی آنان تجلیل کردند. سرپرستی این هیأت‌ها را حجج اسلام آقایان رحیمیان، حاج‌علی‌اکبری، ابوترابی‌فرد، نواب، موسوی‌مقدم و قاضی‌عسکر برعهده داشتند. نمایندگان اعزامی رهبر انقلاب ضمن گفت‌وگو با جانبازان و خانواده‌هایشان، در جریان شرایط زندگی و درمان آنان قرار گرفتند.

 

میزان

دیدار محسنی‌اژه‌ای و السودانی
 در بغداد

رئیس قوه قضائیه در پاسخ به دعوت رسمی «فائق زیدان» رئیس شورای‌عالی قضایی عراق، در صدر یک هیأت عالی‌رتبه قضایی به عراق سفر کرد. حجت الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در جریان این سفر با عبداللطیف جمال رشید رئیس‌جمهور، محمد شیاع‌السودانی نخست‌وزیر و محسن المندلاوی سرپرست مجلس نمایندگان عراق دیدار و گفت‌و‌گو کرد. پیگیری ویژه اقدامات دستگاه قضایی عراق پیرامون روند رسیدگی به پرونده ترور سرداران محور مقاومت شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی‌المهندس» و همرزمان‌شان به دست اشرار امریکایی در فرودگاه بغداد و تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک قضایی برای مقابله با تروریسم از جمله برنامه‌های کاری سفر رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به عراق است.

 

پاد

عملیاتی شدن مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به سمنان

 روز گذشته در جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان سمنان که به ریاست محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، اعلام شد که بیش از ۸۰ درصد تسهیلات اختصاص‌ یافته و ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به این استان اجرایی و عملیاتی شده است. در این جلسه همچنین طرح‌های دور دوم سفر به این استان مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت. طرح‌های کشاورزی و دامداری، ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، توسعه و تجهیز بیمارستان‌ها و اماکن درمانی از مصوبات این جلسه در راستای توسعه و عمران استان سمنان بود.

جستجو
آرشیو تاریخی