دیگه‌چه‌خبر؟

بایدن از ایران می‌ترسد
خبر اول اینکه، جیسون برادسکی، مدیر سیاستگذاری گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» در مقاله‌ای که در رسانه انگلیسی اسپکتیتور منتشر شد، نوشت: با توجه به تحولات اخیر منطقه و با ادعای نقش داشتن ایران در اقدامات نیروهای مقاومت منطقه علیه نظامیان و مواضع امریکا، ­رئیس‌جمهور امریکا نشان داده است که از ایران می‌هراسد و این موضوع منجر به تضعیف قدرت بازدارندگی ارتش امریکا شده است.
 

ادعای جدید اوکراینی‌ها علیه پهپادهای ایرانی
خبر دیگر اینکه، اوکراینی‌ها که هنوز ادعای قبلی خود مبنی بر استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ با اوکراین را ثابت نکرده‌اند، ادعای جدیدی علیه کشورمان مطرح کردند. سایت خبری اوکراینی به نقل از سازمان اطلاعات و امنیت دفاعی اوکراین مدعی شد که نیروهای روسیه زیر نظر نیروهای ایران و حزب‌الله لبنان در حال آموزش استفاده از پهپاد در خاک سوریه هستند. بر اساس این گزارش، هدف این دوره‌ها، آموزش به‌کارگیری هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) ساخت ایران است.
 

تقلب تروریست های منافق در 22 بهمن!
دست آخر اینکه، تجمع سراسری تمامی هواداران منافقین در اروپا که در روز 22 بهمن‌‌ماه برگزار شد، حاوی چند گاف بزرگ بود؛ اول اینکه کل جمعیت حاضر به چند ده نفر هم نرسید و بخشی از حاضرین اهل اوکراین بودند، دوم اینکه حضور تجزیه‌طلبان کرد و بلوچ چشمگیر بود و سوم اینکه سخنرانی ویدیو‌کنفرانسی مریم رجوی زنده نبود بلکه روی فیلم تجمع صداگذاری شده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی