صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و نه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و نه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

توضیح قوه قضائیه درباره بازداشت یک خبرنگار سابق
خبر اول اینکه،با انتشار خبری با موضوع بازداشت یک خبرنگار سابق اقتصادی و بازرسی ضابط قضایی از محل یک سایت خبری، پیگیری‌های خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه نشان می‌دهد، بازرسی از محل این رسانه و بازداشت فرد مورد اشاره هیچ ارتباطی با فعالیت خبرنگاری و رسانه‌ای نداشته است. این گزارش حاکی است در پرونده مفتوح قضایی تشکیل‌شده با این موضوع، هیچ اتهام رسانه‌ای و خبری نیز وجود ندارد و اتهامات در حوزه دیگری در حال بررسی است.

 
بازداشت دو تروریست
در سیستان و بلوچستان
خبر دیگر اینکه، سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا از دستگیری یک نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش و یک نفر از گروهک تروریستی انصارالفرقان در ۲۴ ساعت منتهی به سه‌شنبه خبر داد و افزود: اعضای این تیم، قصد انجام اقدامات تروریستی را داشتند که با اشراف و تعامل جوامع اطلاعاتی، شناسایی و قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه­‌ای، توسط مأموران جان بر کف انتظامی طی عملیات فنی و پیچیده، دستگیر شدند.


ترامپ: ایران به قدرتی واقعی تبدیل شده است
دست آخر اینکه،«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین امریکا، روز دوشنبه، در گفت‌وگویی مدعی شد که سیاست‌های او تهدید ایران در منطقه را خنثی کرده بود اما حالا، با وجود دولت بایدن، ایران به «قدرتی واقعی» تبدیل شده است. به گزارش ایسنا، ترامپ که مدت کوتاهی پس از ورود به کاخ سفید، با ادعای ناقص بودن توافق هسته‌ای از آن خارج شده و ضمن بازگرداندن‌ تحریم‌های پیشین، تحریم‌های تازه‌ای نیز تحت سیاست «کارزار فشار حداکثری» علیه ایران اعمال کرد با اشاره به تأثیر این اقدامات خود مدعی شد: ایران ورشکسته بود. من اجازه نمی‌دادم کسی چیزی از آنها بخرد. هیچ پولی برای حزب‌الله نداشتند. هیچ پولی برای هیچ کس نداشتند. باید برای کارهایشان پول می‌داشتند. سپس بایدن آمد و از تحریم‌ها صرف‌نظر کرد، همه چیز را رها کرد و حالا آنها(ایران) ۲۰۰ میلیارد دلار پول نقد در اختیار دارند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی