صفحات
شماره هشت هزار و سیصد و نود و نه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و سیصد و نود و نه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خبر

بهروان دار فانی را وداع گفت
غلامرضا بهروان، رئیس اسبق سازمان لیگ فوتبال ایران، عضو اسبق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس سابق هیأت فوتبال استان مازندران به صورت ناگهانی دارفانی را وداع گفت. مؤسسه ایران مصیبت وارده را به خانواده محترم بهروان و جامعه فوتبال تسلیت می‌گوید و برای آن مرحوم رحمت الهی آرزومند است.
 

هاشمی: با برد ایران، به قطر می‌روم
کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) گفت: «ایام‌الله دهه فجر را به ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم. هر ساله در چنین روزی جامعه ورزش برای تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر حضور پیدا می‌کنند. جامعه ورزش هم همچون سایر اقشار، امام خمینی(ره) را دوست دارند و برای ارزش‌های ایشان، ارزش قائل هستند.» هاشمی درمورد شرایط تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: «خودم برای بازی فینال حتماً راهی قطر خواهم شد اما سفر رئیس‌جمهور هنوز قطعی نیست. معمولاً در این سطح دعوت‌هایی صورت می‌گیرد اما هنوز چیزی قطعی نیست. فعلاً اجازه بدهید از سد قطر عبور کنند و سپس درمورد سایر موارد تصمیم‌گیری خواهد شد.»
 

پاسخ به اعتراض درمورد خلیج فارس
پس از پایان نشست خبری دیروز دیدار ایران و قطر که با حضور امیر قلعه‌نویی، سرمربی و سعید عزت‌اللهی، بازیکن تیم ملی کشورمان برگزار شد، اتفاق عجیبی افتاد. در شرایطی که قلعه‌نویی و عزت‌اللهی از محل فاصله گرفته بودند، برخی خبرنگاران عربی حاضر در محل به این دلیل که عزت‌اللهی از واژه خلیج فارس استفاده کرده انتقاداتی را به مسئولان رسانه‌ای تیم وارد کردند که البته آنها نیز در گفت‌و‌گو با این خبرنگاران عنوان کردند نام این خلیج، خلیج فارس است و عزت‌اللهی از اسمی تاریخی، اصیل و صحیح استفاده کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی